X
Ładowanie...

Instrukcja odprawy online Wizz Air

Ważne informacje

Tanie linie lotnicze Wizz Air w większości przypadków wymagają od swoich pasażerów odprawy online. Należy ją przeprowadzić w czasie od 48 do 3 godzin jeśli nie zostały wykupione miejsca lub od 30 dni do 3 godzin jeśli pasażer wykupił miejsca, przed planowanym terminem wylotu.

Odprawy online możesz dokonać tutaj lub w aplikacji mobilnej linii lotniczej.

Dowiedz się więcej o regulaminie tanich linii lotniczych Wizz Air.

Uwaga: Jeżeli podróż jest do Wielkiej Brytanii, do dokonania odprawy niezbędne będą dane paszportowe każdego z pasażerów (numer i seria).

Krótka instrukcja

    Wpisz 6-znakowy numer biletu w polu „Numer potwierdzenia”.

    W rubryce „Nazwisko pasażera” wpisz swoje nazwisko (bez imienia) – nie używając polskich znaków.

    Po zalogowaniu do odprawy trzykrotnie kliknij różowy przycisk „Kontynuuj do odprawy internetowej”.

    Na stronie, na którą trafiłeś należy ponownie zaznaczyć „Odprawę”, a następnie uzupełnić dane wszystkich pasażerów.

Ważne: Po potwierdzeniu odprawy należy wydrukować karty pokładowe, które trzeba zabrać ze sobą na lotnisko – za wydrukowanie kart w porcie lotniczym linia naliczy dodatkową opłatę.

Karty pokładowe można również okazać w aplikacji mobilnej, należy jednak wcześniej się upewnić, że mobilna forma kart pokładowych jest akceptowana w porcie wylotu.

Krok po kroku

Krok 1

Odprawy możesz dokonać pod tym linkiem. W polu „Numer potwierdzenia” należy wpisać 6-znakowy kod, który znajduje się na bilecie elektronicznym przesłanym w e-mailu przez FRU.PL, gdzie został on oznaczony jako „Numer biletu lotniczego”.

W polu „Nazwisko pasażera” wpisz swoje nazwisko – pomijając imię i nie używając polskich znaków. Kliknij w przycisk „Znajdź rezerwację” – zostaniesz zalogowany do odprawy.

Krok 2

Sprawdź wszystkie dane – to ostatni moment, kiedy możesz to zrobić. Jeżeli wszystko się zgadza, trzy raz kliknij różowy przycisk „Kontynuuj do odprawy online”. W ten sposób pominiesz wszystkie dodatkowe, płatne usługi oferowane przez przewoźnika, dostępne dla zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli chciałbyś zamówić te usługi, możesz to zrobić kontaktując się z Centrum Rezerwacji FRU.PL.

Krok 3

Po ostatnim kliknięciu zobaczysz „Status odprawy”.

Zaznacz opcję „Odprawa”, a następnie „Wprowadź informację o pasażerach”.

Krok 4

Uzupełnij wszystkie wymagane dane i kliknij „Zapisz”

Krok 5

Wyświetliło się okienko „Potwierdź odprawę”. Uważnie sprawdź wszystkie dane i kliknij „Potwierdź odprawę”, a następnie „Odprawa”.

Krok 6

Zakończyłeś odprawę. Wydrukuj karty pokładowe i zabierz je ze sobą na lotnisko. Za wydrukowanie kart w porcie lotniczym linia naliczy dodatkową opłatę.

Procedura w aplikacji mobilnej wygląda podobnie, różnica to mobilne karty pokładowe, które można okazać właśnie w aplikacji, należy jednak upewnić się, że lotnisko obsługuje elektroniczny system weryfikacji kart pokładowych.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt. Życzymy udanej podróży!

Zapisz się do newslettera i podróżuj taniej!

Dowiedz się pierwszy o najlepszych promocjach lotów, otrzymuj wyjątkowe oferty i oszczędzaj na biletach.

LANGM_NEWSLETTER_EMAIL_SUBSCRIBED
Ten adres email już istnieje. Spróbuj ponownie
Dziękujemy za rejestrację!
Dodaliśmy e-mail: