Jak postępować w przypadku chęci nawiązania kontaktu telefonicznego z FRU?

W zależności od zakupionego biletu możesz skorzystać ze wsparcia w oparciu o wybrany priorytet oraz kanał komunikacji. Wszystkie informacje można znaleźć w e-mailu potwierdzającym dokonanie rezerwacji otrzymanym od FRU.

Komunikacja telefoniczna jest dostępna dla klientów, którzy zakupili rodzaj biletu, który oferuje wsparcie telefoniczne. 

Wsparcie telefoniczne oferuje możliwość wysłania prośby do FRU z prośbą o kontakt. Taka wiadomość jest traktowana przez naszych agentów jako priorytet, skontaktujemy się z Państwem w maksymalnie 30-60 minut. 

Ponadto z konsultantami FRU możesz się skontaktować przez e-mail, czat lub przy następujących stanowiskach na lotnisku:

Kraków Airport im. Jana Pawła II (Hala Odlotów, w pobliżu stanowisk Check-in 19-45)

poniedziałek – niedziela: 6:00 – 18:00 (Hala odlotów, Strefa C, naprzeciwko stanowisk Check-in 201-210)

• Warszawa Lotnisko Warszawa-Chopina

poniedziałek – niedziela: 6:00 – 18:00