Jak uzyskać dostęp do swojej rezerwacji na stronie internetowej Ryanair?

We FRU.pl doskonale wiemy, jak ważne jest zapewnienie bezproblemowej i bezpiecznej rezerwacji. Jako Twoje zaufane internetowe biuro podróży (OTA) zapewniamy, że rezerwacja lotów u nas jest nie tylko wygodna, ale także całkowicie bezpieczna.

Kiedy rezerwujesz za naszym pośrednictwem lot linią lotniczą Ryanair, możesz zostać poproszony o przejście dodatkowego procesu weryfikacji na stronie internetowej Ryanair. Proces ten zwykle obejmuje potwierdzenie Twojej tożsamości i podanie dodatkowych informacji. Według Ryanair ten proces weryfikacji klienta został wdrożony ze względów bezpieczeństwa.

Należy pamiętać, że proces weryfikacji jest niezbędny do przeprowadzenia odprawy online (dokonanej samodzielnie lub przez FRU.pl w Twoim imieniu), umożliwienia dodania nowych usług do Twojej rezerwacji lub pomocy w uzyskaniu zwrotu pieniędzy bezpośrednio od linii lotniczej, jeśli sytuacja będzie tego wymagać.

Należy wspomnieć, że nie wszystkie rezerwacje lotów Ryanair wymagają weryfikacji. Jeśli Twoja rezerwacja zostanie wybrana przez linię lotniczą do weryfikacji, nasz zespół obsługi klienta powiadomi Cię o tym i zapewni pełną pomoc w przejściu tego procesu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Jak zweryfikować konto Ryanair?

W sytuacji gdy Ryanair wymaga dodatkowej weryfikacji, możesz łatwo przejść ten proces za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji Ryanair, wykonując następujące czynności:

  • Kliknij „Moje rezerwacje”
  • Wprowadź numer swojego biletu lotniczego (6-znakowy kod dostępny na bilecie lotniczym wysłanym na Twój adres e-mail)
  • Wprowadź unikalny adres e-mail, który wygenerowaliśmy dla Twojej rezerwacji podczas wystawiania biletów. Adres ten znajdziesz na bilecie lotniczym.
  • Wybierz opcję „Weryfikacja standardowa” lub „Weryfikacja ekspresowa”.

Weryfikacja standardowa: Ta opcja wykorzystuje Twój podpis do weryfikacji dowodu osobistego lub paszportu. Otrzymanie potwierdzenia od linii lotniczej może potrwać do 7 dni i nie wiąże się z tym żadna opłata. Jeśli masz rezerwację z wylotem za więcej niż 7 dni, zachęcamy do skorzystania z tej metody weryfikacji.

Weryfikacja ekspresowa: Ta opcja wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy do weryfikacji tożsamości i zajmuje tylko około 2 minut. Niewielka opłata administracyjna w wysokości 0,59 EUR jest pobierana w tym celu przez Ryanair. Aby zakończyć weryfikację, musisz mieć ważną kartę.

Zgodnie z Polityką Prywatności Ryanair, możesz skorzystać z obu wyżej wymienionych opcji weryfikacji.

Pamiętaj, że dokonując rezerwacji za pośrednictwem FRU.pl, potwierdzasz, że zgadzasz się z Warunkami Regulaminu i Polityką prywatności Ryanair.

Dostęp do Twojej rezerwacji po pomyślnej weryfikacji

Po pomyślnym przejściu procesu weryfikacji uzyskasz natychmiastowy dostęp do swojej rezerwacji. Dzięki temu możemy nadal zarządzać Twoimi planami podróży w Twoim imieniu. Możesz również dokonać odprawy samodzielnie lub dodać nowe usługi do swojej rezerwacji.

Alternatywna opcja weryfikacji w biurze FRU.pl na lotnisku

Zalecamy ukończenie procesu weryfikacji z wyprzedzeniem, aby uniknąć niedogodności i w pełni korzystać z możliwości zarządzania rezerwacją online. Posiadamy biura na lotniskach Kraków Airport oraz Warszawa Chopin, zatem jeśli masz wylot z tych lotnisk, nasi konsultanci mogą Ci pomóc w procesie weryfikacji, w godzinach pracy biura. Zobacz harmonogram tutaj. Wybranie tej opcji oznacza, że musisz wykonać wszystkie kroki procesu ekspresowej weryfikacji zgodnie z wytycznymi naszych konsultantów. Z tego powodu prosimy o przybycie na lotnisko co najmniej 3-4 godziny przed odlotem.

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, nasz zespół wsparcia jest dostępny, aby pomóc Ci w całym procesie. Możesz skontaktować się z nami na www.fru.pl/kontakt.

Jeśli zdecydujesz się nie przechodzić żadnej z opcji weryfikacji, pamiętaj, że w takich przypadkach Ryanair pobiera dodatkowe opłaty za odprawę (55 EUR/GBP za pasażera), płatne wyłącznie kartą. Oznacza to również, że nie będziesz mógł zarządzać swoją rezerwacją.

Często Zadawane Pytania

1. Jakich danych należy użyć, aby uzyskać dostęp do swojej rezerwacji na stronie Ryanair?

Jakich danych należy użyć, aby uzyskać dostęp do swojej rezerwacji na stronie Ryanair?

  • Numer Twojego biletu lotniczego (6-znakowy kod dostępny na bilecie lotniczym wysłanym na Twój adres e-mail)
  • Unikalny adres e-mail, który wygenerowaliśmy dla Twojej rezerwacji podczas wystawiania biletów. Możesz znaleźć ten adres w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji lub możesz poprosić o niego naszych konsultantów za pośrednictwem zakładki Kontakt na stronie internetowej www.fru.pl.


Aby zapewnić bezproblemowe zarządzanie rezerwacją, skorzystaj z unikalnego adresu e-mail podanego w dokumentach potwierdzających rezerwację, wygenerowanych specjalnie dla Ciebie. Unikaj używania do tego celu własnego, osobistego adresu e-mail.

2. Aby zapewnić bezproblemowe zarządzanie rezerwacją, skorzystaj z unikalnego adresu e-mail podanego w dokumentach potwierdzających rezerwację, wygenerowanych specjalnie dla Ciebie. Unikaj używania do tego celu własnego, osobistego adresu e-mail.

Korzystając z unikalnego adresu e-mail, jako Twoje biuro podróży możemy obsługiwać, w Twoim imieniu i na podstawie Twojego upoważnienia, różne aspekty Twojej rezerwacji. Na przykład zarządzanie Twoją rezerwacją w przypadku zmiany lotu lub odwołania lotu przez linię lotniczą.

Podczas wykonywania kroków procesu weryfikacji wymaganych przez Ryanair możesz zostać poproszony o podanie własnego adresu e-mail, w tej sytuacji adres e-mail przekazany przez FRU.pl podczas wystawiania biletów zostanie zastąpiony Twoim osobistym adresem e-mail. W takim przypadku nie będziemy już mieć dostępu do Twojej rezerwacji i nie będziemy otrzymywać wiadomości od linii lotniczej. Jeśli dokonasz zmiany adresu e-mail, Twoim obowiązkiem będzie poinformowanie nas o wszelkich zmianach przekazanych przez linię lotniczą, byśmy byli w stanie udzielić Ci wsparcia.

3. Dlaczego tworzymy dla Ciebie unikalny adres e-mail?

Jako Twój partner w podróży bierzemy na siebie odpowiedzialność za zarządzanie Twoją rezerwacją lotu, aby zapewnić Ci bezproblemową i przyjemną podróż. Aby być w tym skutecznym, konieczne jest byśmy jako FRU.pl otrzymywali bezpośrednie informacje o locie od Ryanair, które następnie wykorzystujemy jako pośrednik w celu koordynowania Twoich przygotowań do podróży.

Dlaczego potrzebujemy informacji o locie od Ryanair?
Gdy otrzymamy dokładne informacje o locie od Ryanair, możemy skutecznie zarządzać wszelkimi związanymi z tym zmianami w Twojej rezerwacji lotu. Obejmuje to pomoc w przypadku zakłóceń lotu lub zwrot kosztów od linii lotniczej. Zapewniamy, że niezwłocznie poinformujemy Cię o ewentualnych zmianach.

Znaczenie unikalnego adresu e-mail:
Aby ułatwić płynną komunikację między Tobą, nami i Ryanair, tworzymy unikalny adres e-mail dla Twojej rezerwacji. Korzystanie z tego unikalnego adresu e-mail zapewnia, że cała komunikacja odbywa się za pośrednictwem FRU.pl. Gdyby użyto Twojego osobistego adresu e-mail, nie otrzymywalibyśmy istotnych aktualizacji od Ryanair.

4. Jak mogę dokonać odprawy?

Aby dokonać odprawy, musisz najpierw przejść proces weryfikacji.

Jeśli Twoja rezerwacja została wybrana do weryfikacji, odprawy online można dokonać po jej zakończeniu. W takim przypadku istnieje możliwość, że FRU.pl straci dostęp do Twojej rezerwacji, dlatego odprawy należy dokonać we własnym zakresie. Odprawa online otwiera się na 24 godziny przed odlotem. Będziesz mógł pobrać kartę pokładową, gdy tylko odprawa będzie dostępna. Jeśli zakupiłeś Automatyczną usługę odprawy od FRU.pl, zajmiemy się odprawą w Twoim imieniu. Pamiętaj jednak, aby zakończyć proces weryfikacji z większym wyprzedzeniem, co najmniej 24 godziny przed odlotem. Bez zakończenia weryfikacji nie będziemy mogli świadczyć tej usługi.

Jeśli nie wykupiłeś usługi Automatycznej odprawy od FRU.pl, możesz przejść do odprawy po zakończeniu procesu weryfikacji. Proces odprawy zwykle rozpoczyna się na 24 godziny przed odlotem na stronie internetowej linii lotniczej. Będziesz mógł pobrać swoją kartę pokładową, gdy odprawa stanie się dostępna.

Zalecamy wydrukowanie karty pokładowej przed udaniem się na lotnisko.

Jeśli otrzymałeś kartę pokładową od FRU.pl lub pobrałeś ją ze strony linii lotniczej, zalecamy wydrukowanie jej. Niektóre lotniska mogą nie obsługiwać skanowania kart pokładowych z telefonów komórkowych, więc wymagany będzie wydrukowany dokument.

W przypadku nieukończenia procesu weryfikacji lub przekroczenia terminu odprawy online pamiętaj, że odprawa na lotnisku wiąże się z dodatkowymi kosztami (55 EUR/GBP za pasażera), płatnymi wyłącznie kartą. Twoim obowiązkiem jest terminowe zakończenie weryfikacji i odprawy, aby uniknąć dodatkowych opłat na lotnisku.