1. Możesz zmienić termin lotu na alternatywny lot oferowany przez linię lotniczą w zależności od dostępności miejsc. Jeśli zdecydowałeś się na usługę FRU TRIP PROTECT, a alternatywny lot zaproponowany przez linię lotniczą nie pasowałby do Twojego rozkładu, jeden z naszych konsultantów zaoferuje Ci inny lot do miejsca docelowego.
2. Możesz zażądać zwrotu pieniędzy za anulowany/zmodyfikowany segment, jeśli linia lotnicza zezwala na zwrot kosztów. Zwrot zostanie przetworzony w zależności od tego, kiedy linia lotnicza dokona zwrotu na nasze konto agencyjne. Jeśli zdecydowałeś się na usługę FRU FAST REFUND, zwrot zostałby zrealizowany w ciągu maksymalnie 3 dni.
Jeśli lot zostanie odwołany/przełożony dostaniesz wiadomość mailową z opcjami oferowanymi przez linię lotniczą. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zmianę terminu, czy zwrot kosztów, musisz powrócić z odpowiedzią na e-mail informacyjny do 48 godzin przed zmienionym lotem i poinformować nas o swojej decyzji. Jeśli zdecydujesz się na zmianę terminu jednego z lotów zaproponowanych przez naszych konsultantów, należy jak najszybciej skontaktować się z nami, konsultant zweryfikuje, czy zaproponowany lot będzie nadal dostępny.
W przypadku odwołania lotu w ostatniej chwili (warunki pogodowe, strajk, awaria techniczna) jeśli przebywasz lotnisku należy postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od personelu linii lotniczej.
Jeśli Twój lot został odwołany lub był opóźniony, może kwalifikować się do odszkodowania na podstawie rozporządzenia UE 261/2004. Rekomendujemy ubiegać się o odszkodowanie za pośrednictwem Air Help.