W zależności od zakupionego biletu możesz skorzystać ze wsparcia w oparciu o wybrany priorytet oraz kanał komunikacji. Wszystkie informacje można znaleźć w e-mailu potwierdzającym dokonanie rezerwacji otrzymanym od FRU.PL.
Komunikacja telefoniczna jest dostępna dla klientów, którzy zakupili rodzaj biletu, który oferuje wsparcie telefoniczne.
Wsparcie telefoniczne oferuje możliwość wysłania prośby do FRU.PL z prośbą o kontakt. Taka wiadomość jest traktowana przez naszych agentów jako priorytet, skontaktujemy się z Państwem w maksymalnie 30-60 minut.
Ponadto z konsultantami FRU.PL możesz się skontaktować przez e-mail, czat lub przy następujących stanowiskach na lotnisku:
• Kraków Airport im. Jana Pawła II (Hala Odlotów, w pobliżu stanowisk Check-in 19-45)
poniedziałek – niedziela: 6:00 – 18:00 (Hala odlotów, Strefa C, naprzeciwko stanowisk Check-in 201-210)
• Warszawa Lotnisko Warszawa-Chopina
poniedziałek – niedziela: 6:00 – 18:00