Jeśli Twój lot zostanie odwołany lub zmieniony, możesz uzyskać zwrot na oryginalną formę płatności lub w postaci vouchera.
W przypadku płatności kartą dokonamy zwrotu na tę samą kartę, której użyto podczas płatności za zamówienie.
W przypadku płatności krajowym przelewem bankowym od pasażera wymagane będą następujące dane:
- właściciel konta: imię i nazwisko
- Nazwa banku
W przypadku przelewów zagranicznych dodatkowo prosimy o przesłanie:
- waluta
- rachunek IBAN
- kod SWIFT
Jeśli zdecydujesz się na zwrot kosztów w formie vouchera, FRU.PL wystawi kupon, który można wykorzystać na zakup nowego połączenia dostępnego na naszej stronie.
Voucher jest ważny przez 24 miesiące, licząc od daty wystawienia.
Niezależnie od wybranej metody płatności zwrócimy Ci pieniądze, które uzyskamy bezpośrednio od linii lotniczej.
Koszt opłaty serwisowej FRU.PL oraz kwot zapłaconych za usługi FRU FLEX, FRU FAST REFUND i FRU TRIP PROTECT nie podlegają zwrotowi.