Blokada Ceny
Zablokuj wybraną cenę biletu nawet na 72 godziny i oszczędź pieniądze!

Zaplanuj podróż bez obaw o zmiany cen biletów lotniczych
Znalazłeś atrakcyjną ofertę lotu, ale potrzebujesz czasu na potwierdzenie planów? Zablokuj teraz wybraną cenę i opłać zamówienie później. Masz na to nawet 72 godziny.
Zyskujesz ochronę przed wzrostem cen
Masz pewność, że nie zapłacisz więcej, nawet jeśli koszt biletu wzrośnie.
Blokujesz cenę, unikasz ryzyka
Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, nie poniesiesz dodatkowych kosztów.
Gwarancja najniższej ceny
Jeśli w okresie blokady cena biletu spadnie, zapłacisz tę niższą kwotę.
Jak to działa:
- New: Wejdź na FRU i wybierz lot do wymarzonego miejsca. Naciśnij przycisk “Zablokuj cenę”, zamiast “Rezerwuj”.
- Możesz zablokować cenę na 24, 48 lub 72 godziny, w zależności od potrzeb.
- Pokrywamy wzrost ceny do maksymalnej kwoty 900 zł per pasażer i zwracamy pieniądze, jeśli cena lotu spadnie.
- Zapłać za usługę na dedykowanej stronie i sfinalizuj rezerwację przed datą wygaśnięcia wybranego okresu blokady.

Wybierz opcję Blokady Ceny
- Wejdź na FRU i wybierz lot do wymarzonego miejsca
- Naciśnij przycisk "Zablokuj cenę", zamiast "Rezerwuj"
- Wybierz jedną z opcji Blokady Ceny i dokończ płatność
Wyszukaj lot teraz
Poznaj wszystkie produkty
Ubezpieczenie Turystyczne
Kompleksowe ubezpieczenie podróżne, obejmujące koszty leczenia oraz utratę bagażu
Zobacz szczegółyAutomatyczna Odprawa
Zrobimy odprawę za Ciebie, Ty pamiętaj tylko o spakowaniu walizki
Zobacz szczegóły
Często zadawane pytania
Czy wybierając opcję Blokady Ceny, lot również jest gwarantowany?
Opcja Blokady Ceny nie gwarantuje dostępności lotu do momentu wykupu biletu, a jedynie najlepszą cenę.
Co się stanie, jeśli po zablokowaniu ceny nie będzie dostępnych miejsc na wybrany lot?
Jeśli wybrany lot nie będzie już dostępny, opłata za Blokadę Ceny zostanie zwrócona.
Czy mogę zapłacić za zamówienie przed upływem wybranego okresu Blokady Ceny?
Tak, możesz opłacić zamówienie w dowolnym momencie w trakcie trwania okresu Blokady Ceny.
Co w sytuacji jeśli nie opłacę zamówienia przed upływem czasu Blokady Ceny?
Jeśli rezerwacja nie zostanie wykupiona przed upływem okresu Blokady Ceny, poniesiesz tylko koszt za Blokadę Ceny, która nie podlega zwrotowi.
Co się dzieje, jeśli lot, dla którego zablokowałem cenę, zostanie odwołany lub przełożony przez linię lotniczą?
W takich sytuacjach linie lotnicze oferują możliwość zmiany lotów bezpłatnie lub zwrot pieniędzy za odwołany/zmieniony lot. Opłata za usługę Blokady Ceny nie podlega zwrotowi, ponieważ została prawidłowo zrealizowana.
Czy cena bagażu jest blokowana?
Nie, opłata za bagaż nie podlega blokadzie. Bagaż będzie można dodać do biletu podczas wykupu zamówienia.