Możesz dobrowolnie zrezygnować z podróży lub zmienić lot, do 24 godzin przed rozpoczęciem podróży.
Otrzymaj zwrot 90% kosztów biletu lub zmień lot na inny do pierwotnej wysokości ceny biletu.
Decyduj dobrowolnie o rezygnacji lub zmianie podróży.
Nie musisz okazywać żadnych dokumentów.
Nie pytamy o przyczyny anulacji.
Kompleksowe ubezpieczenie podróżne obejmujące m.in. ryzyka związane z Covid-19
Zobacz szczegółyZrobimy odprawę za Ciebie, Ty pamiętaj tylko o spakowaniu walizki.
Zobacz szczegółyJeśli chcesz zmienić swój aktualny bilet, wejdź w link otrzymany w e-mailu od Fru.pl razem z biletem lotniczym lub bezpośrednio na tej stronie: www.fru.pl/rezygnuj, i złóż wniosek o zmianę. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły zmiany.
Jeśli chcesz zmienić swój aktualny bilet, wejdź w link otrzymany w e-mailu od Fru.pl razem z biletem lotniczym lub bezpośrednio na tej stronie: www.fru.pl/rezygnuj, i złóż wniosek o zmianę. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły zmiany.
Koszt Flex jest dynamiczny i można go zakupić wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. Flex nie może być dodany po zakupie.
W jakich sytuacjach Flex nie ma zastosowania? Flex nie obowiązuje, jeśli linia lotnicza już anulowała lub zmieniła segment lotu, lub oba segmenty. W takim przypadku zwrot pieniędzy lub zmiana rezerwacji nastąpi zgodnie ze standardowymi procedurami linii lotniczych.
Ponadto rezerwacja nie może być anulowana ani zmieniona, jeśli do wylotu pozostało mniej niż 24 godziny.
Nie musisz dostarczać żadnych dokumentów potwierdzających ani innych dowodów. Nie wymagamy podania przyczyny anulowania ani żadnych dodatkowych szczegółów.
Flex nie ma zastosowania, jeśli Twój lot lub część trasy zostanie anulowana lub zmieniona przez linię lotniczą. W takich przypadkach możesz odzyskać koszt biletów lotniczych w następujący sposób:
Flex dotyczy następujących usług zakupionych tylko z rezerwacją: bagaż, miejsca w samolocie, automatyczna odprawa, opcja Fast Refund. Ubezpieczenie podróży zakupione na FRU.pl nie jest objęte "Flex". Dodatkowe usługi zakupione później lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej również nie są objęte w ramach “Flex”.
Anulacja będzie obowiązywać wszystkich pasażerów.