X
Ładowanie...

Otrzymasz zwrot pieniędzy, gdy zechcesz zrezygnować z podróży!

Odzyskujesz 80% kosztów biletu lotniczego

Możesz zrezygnować z podróży, do 48 godzin przed wylotem i otrzymać zwrot 80% ceny biletu:

Natychmiastowy przelew

Przelejemy pieniądze na Twoje konto maksymalnie w 3 dni.

Żadnych dokumentów

Nie musisz okazywać dokumentów. Decyduj dobrowolnie o rezygnacji z podróży.

Bez zadawania pytań

Nie pytamy o przyczyny anulacji.

Jak to działa

Dodaj usługę FRU Flex kupując bilet lotniczy
Gdy zdecydujesz się odwołać podróż, kliknij w link przesłany w bilecie lotniczym lub na fru.pl/rezygnuj
Otrzymasz wiadomość potwierdzającą Twoją dyspozycję
Zwrócimy 80% ceny biletu, maksymalnie w 3 dni robocze na Twoje konto.

Dodaj FRU Flex do swojej rezerwacji

1Wejdź na FRU.PL i wybierz interesujący Cię lot
2Dodaj FRU Flex na stronie z danymi pasażera i innymi usługami, przed opłaceniem zamówienia
3Sfinalizuj zakup, dokonując płatności

Wyszukaj lot teraz

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę anulować rezerwację?

Jeżeli zdecydujesz, że chcesz zrezygnować z podróży, w e-mailu z biletem od FRU.PL znajdziesz link do zgłoszenia anulacji lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj.

Po zgłoszeniu żądania anulacji otrzymasz mailowe potwierdzenie. Twoja rezerwacja zostanie anulowana, a zwrot środków otrzymasz maksymalnie do 3 dni roboczych.

 

Ile kosztuje "FRU Flex"?

Cena FRU Flex jest uzależniona od wartości rezerwacji i może zostać zakupiona wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. FRU Flex nie można dokupić po sfinalizowaniu zakupu biletu.

 

W jakich sytuacjach nie mogę skorzystać z "FRU Flex"?

FRU Flex nie ma zastosowania jeśli linia lotnicza anuluje / zmieni Twój lot lub jeden z segmentów podróży. W takich sytuacjach FRU.PL zgłasza do linii prośbę o zwrot za anulowany lot/loty. Zwrot kosztów na konto pasażera odbywa się zgodnie ze standardowymi procedurami, po odzyskaniu środków od linii lotniczej FRU przekazuje je klientom.

Rezerwacji nie można również anulować, jeżeli do wylotu jest mniej niż 48 godzin.

 

Jakie dokumenty należy złożyć, aby zgłosić anulację w ramach "FRU Flex"?

Żadne dokumenty nie są wymagane do zgłoszenia rezygnacji. Nie pytamy o przyczyny anulacji, nie wymagamy żadnych potwierdzeń.

 

Co w sytuacji kiedy wykupię "FRU Flex", ale to linia lotnicza anuluje lot?

Rezygnuj bez Pytań nie ma zastosowania jeżeli linia lotnicza anulowała lot lub jeden z segmentów lotu. W takiej sytuacji koszty anulowanego biletu lotniczego zostaną zwrócone, według poniższego:

  • Po otrzymaniu przez FRU zwrotu pieniędzy do linii lotniczej, otrzymasz zwrot 100% wartości biletu.
  • Jeśli usługa FRU Fast Refund została wykupiona, zwrócimy Twoje pieniądze maksymalnie w 3 dni robocze.

 

Czy anulacja jest możliwa tylko dla wybranych pasażerów?

Nie. Korzystając z FRU Flex, anulujesz całą rezerwację, dla wszystkich pasażerów.

 

Jakie usługi dodatkowe są objęte "FRU Flex"?

FRU Flex obejmuje usługi zakupione wyłącznie z biletem lotniczym takie jak: bagaż, miejsca w samolocie, Odprawa online, Fast Refund.

Zwrot w ramach FRU Flex nie ma zastosowania do: ubezpieczenia podróżnego FRU Medical oraz innych usług dodanych po wykupieniu biletu na FRU.PL lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej.