X
Ładowanie...

Odzyskaj pieniądze lub zmień rezerwację za darmo, jeśli zmienią się Twoje plany podróży!

Odzyskaj 90% kosztów biletu lub zmień lot za darmo

Możesz dobrowolnie zrezygnować z podróży lub zmienić lot, do 24 godzin przed rozpoczęciem podróży.

Otrzymaj zwrot 90% kosztów biletu lub zmień lot na inny do pierwotnej wysokości ceny biletu.

Twój wybór

Decyduj dobrowolnie o rezygnacji lub zmianie podróży.

Żadnych dokumentów

Nie musisz okazywać żadnych dokumentów.

Bez zadawania pytań

Nie pytamy o przyczyny anulacji.

Jak to działa:

Wybierz bilet Super Flex z wliczonym Flex, lub dodaj usługę do biletu Smart, lub Basic
Gdy zdecydujesz się odwołać lub zmienić podróż, kliknij w link przesłany w e-mailu z biletem lotniczym lub na fru.pl/rezygnuj
Otrzymasz wiadomość potwierdzającą Twoją zmianę
Zwrócimy 90% ceny biletu, maksymalnie do 3 dni roboczych, na Twoje konto bankowe

Dodaj Flex do swojej rezerwacji

1Wejdź na FRU.PL i wybierz interesujący Cię lot
2Jeśli wybrałeś bilet Super Flex, usługa Flex jest ujęta w bilecie, do biletów Smart lub Basic dodaj usługę do rezerwacji przed opłaceniem zamówienia
3Dokończ zakup, dokonując płatności

Wyszukaj lot teraz

Poznaj wszystkie produkty

 

Jeśli Twój lot zostanie odwołany, kupimy Ci nowy bilet!

Zobacz szczegóły

Zwracamy opłatę szybciej niż jakakolwiek linia lotnicza!

Zobacz szczegóły

Kompleksowe ubezpieczenie podróżne obejmujące m.in. ryzyka związane z Covid-19

Zobacz szczegóły

Zrobimy odprawę za Ciebie, Ty pamiętaj tylko o spakowaniu walizki.

Zobacz szczegóły

Zarezerwuj ulubione miejsca, ciesz się widokiem lub większą przestrzenią.

Zobacz szczegóły

Często zadawane pytania

Jak mogę anulować moją rezerwację?

Jeśli chcesz zmienić swój aktualny bilet, wejdź w link otrzymany w e-mailu od Fru.pl razem z biletem lotniczym lub bezpośrednio na tej stronie: www.fru.pl/rezygnuj, i złóż wniosek o zmianę. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły zmiany.

Jak mogę zmienić moją rezerwację?

Jeśli chcesz zmienić swój aktualny bilet, wejdź w link otrzymany w e-mailu od Fru.pl razem z biletem lotniczym lub bezpośrednio na tej stronie: www.fru.pl/rezygnuj, i złóż wniosek o zmianę. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły zmiany.

Ile kosztuje opcja "Flex"?

Koszt Flex jest dynamiczny i można go zakupić wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. Flex nie może być dodany po zakupie.

W jakich sytuacjach Flex nie ma zastosowania?

W jakich sytuacjach Flex nie ma zastosowania? Flex nie obowiązuje, jeśli linia lotnicza już anulowała lub zmieniła segment lotu, lub oba segmenty. W takim przypadku zwrot pieniędzy lub zmiana rezerwacji nastąpi zgodnie ze standardowymi procedurami linii lotniczych.

Ponadto rezerwacja nie może być anulowana ani zmieniona, jeśli do wylotu pozostało mniej niż 24 godziny.

Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby otrzymać zwrot lub zmienić lot?

Nie musisz dostarczać żadnych dokumentów potwierdzających ani innych dowodów. Nie wymagamy podania przyczyny anulowania ani żadnych dodatkowych szczegółów.

Co się stanie, jeśli dodam "Flex", ale linia lotnicza anuluje lot?

Flex nie ma zastosowania, jeśli Twój lot lub część trasy zostanie anulowana lub zmieniona przez linię lotniczą. W takich przypadkach możesz odzyskać koszt biletów lotniczych w następujący sposób:

  • Możesz otrzymać 100% zwrotu wartości anulowanego biletu po otrzymaniu pieniędzy od linii lotniczej (zazwyczaj procedura ta trwa od 30 do 60 dni).
  • Możesz zaakceptować nowe, bezpłatne alternatywy lotów od linii lotniczych obsługujących Twój lot.
  • Jeśli zakupiłeś również usługę Fast Refund – zwrócimy Ci 100% kosztów biletów lotniczych w gotówce w ciągu 3 dni.
  • Możemy rozpatrzyć wnioski o anulowanie, jeśli Twój lot wieloodcinkowy zostanie częściowo zakłócony przez zmianę lub anulowanie linii lotniczej.

Jakie dodatkowe usługi obejmuje "Flex"?

Flex dotyczy następujących usług zakupionych tylko z rezerwacją: bagaż, miejsca w samolocie, automatyczna odprawa, opcja Fast Refund. Ubezpieczenie podróży zakupione na FRU.pl nie jest objęte "Flex". Dodatkowe usługi zakupione później lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej również nie są objęte w ramach “Flex”.

Czy mogę anulować rezerwację tylko dla niektórych pasażerów?

Anulacja będzie obowiązywać wszystkich pasażerów.

Zobacz Regulamin usługi Flex