Możesz zrezygnować z podróży, do 48 godzin przed wylotem i otrzymać zwrot 80% ceny biletu:
Przelejemy pieniądze na Twoje konto maksymalnie w 3 dni.
Nie musisz okazywać dokumentów. Decyduj dobrowolnie o rezygnacji z podróży.
Nie pytamy o przyczyny anulacji.
Jeżeli zdecydujesz, że chcesz zrezygnować z podróży, w e-mailu z biletem od FRU.PL znajdziesz link do zgłoszenia anulacji lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj.
Po zgłoszeniu żądania anulacji otrzymasz mailowe potwierdzenie. Twoja rezerwacja zostanie anulowana, a zwrot środków otrzymasz maksymalnie do 3 dni roboczych.
Cena FRU Flex jest uzależniona od wartości rezerwacji i może zostać zakupiona wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. FRU Flex nie można dokupić po sfinalizowaniu zakupu biletu.
FRU Flex nie ma zastosowania jeśli linia lotnicza anuluje / zmieni Twój lot lub jeden z segmentów podróży. W takich sytuacjach FRU.PL zgłasza do linii prośbę o zwrot za anulowany lot/loty. Zwrot kosztów na konto pasażera odbywa się zgodnie ze standardowymi procedurami, po odzyskaniu środków od linii lotniczej FRU przekazuje je klientom.
Rezerwacji nie można również anulować, jeżeli do wylotu jest mniej niż 48 godzin.
Żadne dokumenty nie są wymagane do zgłoszenia rezygnacji. Nie pytamy o przyczyny anulacji, nie wymagamy żadnych potwierdzeń.
Rezygnuj bez Pytań nie ma zastosowania jeżeli linia lotnicza anulowała lot lub jeden z segmentów lotu. W takiej sytuacji koszty anulowanego biletu lotniczego zostaną zwrócone, według poniższego:
Nie. Korzystając z FRU Flex, anulujesz całą rezerwację, dla wszystkich pasażerów.
FRU Flex obejmuje usługi zakupione wyłącznie z biletem lotniczym takie jak: bagaż, miejsca w samolocie, Odprawa online, Fast Refund.
Zwrot w ramach FRU Flex nie ma zastosowania do: ubezpieczenia podróżnego FRU Medical oraz innych usług dodanych po wykupieniu biletu na FRU.PL lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej.