X
Ładowanie...

FRU.PL - Gwarancja Najniższej Ceny

Czym jest Gwarancja Najniższej Ceny i jak możesz z niej skorzystać

Pragniemy dać Ci pewność, że otrzymujesz od nas najlepsze ceny!

Jesteśmy przekonani, że nasz serwis zapewnia najniższe na rynku ceny usług oraz profesjonalną jakość obsługi. Nie ograniczamy się jednak do słów - dajemy Ci Gwarancję Najniższej Ceny.

Czym jest Gwarancja Najniższej Ceny?

To proste! FRU.PL gwarantuje, że w momencie zakładania rezerwacji na stronie www.fru.pl otrzymujesz najniższą dostępną cenę usługi. Jeśli w ciągu 1 godziny od założenia rezerwacji znajdziesz na innym serwisie taką samą usługę w niższej kwocie, obniżymy naszą cenę, a do tego dodamy kupon zniżkowy na kolejne zakupy!

Jakie usługi obejmuje Gwarancja?

Gwarancja Najniższej Ceny obejmuje wyłącznie rezerwację lotu, City Break i Sun Break. Gwarancja działa wyłącznie na oferty o takich samych parametrach (termin, linia lotnicza, hotel itp.).

Czym jest Gwarancja Najniższej Ceny?

Pamiętaj! Gwarancja Najniższej Ceny obejmuje tylko i wyłącznie te porównywane oferty biletów lotniczych, City Break i Sun Break, w których wszystkie parametry są identyczne, np. w przypadku lotów:

  • - linia lotnicza
  • - data i godzina lotu
  • - klasa rezerwacyjna

a w przypadku City Break lub Sun Break również:

  • - hotel
  • - termin zameldowania i wymeldowania
  • - typ pokoju

Gwarancja będzie realizowana w przypadku różnicy w cenie większej niż 50 zł, a mniejszej niż 500 zł. Połączenie lub usługa muszą być aktualne w trakcie naszej weryfikacji.

Jak możesz skorzystać z Gwarancji?

Z Gwarancji możesz skorzystać, jeśli założysz rezerwację na stronie www.fru.pl i znajdziesz jednocześnie taką samą usługę na innym serwisie. Skontaktuj się z nami, abyśmy zweryfikowali Twoje zgłoszenie.

W celu przeprowadzenia weryfikacji przez FRU.PL przygotuj:

  • - potwierdzenia rezerwacji uzyskane od sprzedawcy oferującego połączenie w niższej cenie
  • - zrzuty ekranu potwierdzające rezerwację lub wyniki wyszukiwania
  • - nazwę firmy, adres internetowy serwisu, numer telefonu sprzedawcy
  • - lub inne dokumenty, na podstawie których będziemy mogli stwierdzić wyszukanie identycznej oferty w niższej cenie.

Jeżeli powyższe warunki zostały spełnione, skontaktuj się z naszym Centrum Rezerwacji pod numerem telefonu 22 201 11 99 (Pn.–Pt. 08:00-21:00, Sob.-Nd. 10:00-17.00)

Przeczytaj pełne regulaminy Gwarancji Najniższej Ceny dla lotów oraz dla City Break i Sun Break