X
Ładowanie...

Metody płatności

Czyli jak szybko i wygodnie zapłacić za rezerwację na FRU.PL

Płatność kartą kredytową

W przypadku wybrania płatności kartą kredytową podczas dokonywania rezerwacji na stronie internetowej, karta zostanie autoryzowana w godzinach otwarcia Centrum Rezerwacji (Pon.- Pt. 08:00-21:00, Sob.-Niedz. 10:00-17:00). Uwaga! Jeśli właścicielem karty kredytowej nie jest jeden z pasażerów, bądź gdy rezerwacja opiewa na wysoką kwotę, konsultanci naszego Centrum Rezerwacji mogą kontaktować się z Państwem telefonicznie lub mailowo, aby dokonać dodatkowej weryfikacji płatności kartą kredytową.

Przelew standardowy

Przelew standardowy można wykonać na jedno z kont w bankach Alior Bank, Bank PKO BP, mBank S.A. – jeżeli posiadają Państwo konto w którymś z nich, zalecamy wykonać przelew wewnątrzbankowy, co umożliwi szybkie odnotowanie płatności i tym samym wystawienie Państwa biletu.

Alior Bank

Nr rachunku: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210

Bank PKO BP

Nr rachunku: 62 1020 1013 0000 0802 0189 5614

mBank S.A.

Nr rachunku: 27 1140 1010 0000 5321 2000 1004

Uwaga! Ze względu na ustalany przez linię lotniczą czas wykupu rezerwacji, w przypadku niektórych rezerwacji płatność przelewem tradycyjnym może być niezalecana.

Przelew internetowy Przelewy24

System Przelewy 24 pozwala na opłacenie rezerwacji szybko i bezpiecznie, a – co najważniejsze – również w bezpieczny sposób. Zachęcamy do skorzystania z tej metody płatności, szczególnie w przypadku rezerwacji biletów tanich linii lotniczych. Dzięki Przelewom24 Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie już w przeciągu 10-15 minut od jej wykonania, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.

Jak płacić przez Przelewy24?

  1. Otwórz e-mail z potwierdzeniem rezerwacji, który przesłaliśmy na podany przez Ciebie podczas rezerwacji adres.
  2. W punkcie „2. Wykonaj przelew” znajdziesz przycisk „Przelewy24. Zapłać teraz”. Użyj go.
  3. Nastąpiło przekierowanie na stronę płatności FRU.PL. Kliknij przycisk „Kliknij i zrób przelew”.
  4. Wyświetliła się kolejna strona, na której znajdziesz listę banków. Wybierz ten, w którym posiadasz konto, za pomocą którego chcesz zapłacić. Zaznacz okienko „Tak, zapoznałem się i akceptuję warunki regulaminu Przelewy24”.
  5. Nastąpi przekierowanie do strony wybranego banku. Zaloguj się na swoje konto bankowe.
  6. Pojawi się okno przelewu, gdzie dane niezbędne do dokonania przelewu zostaną automatycznie. Prosimy nie zmieniać informacji w polach: numer rachunku, odbiorca, adres odbiorcy, tytuł przelewu, kwota.
  7. Ostatnim krokiem jest wykonanie przelewu.

Uwaga: Jeżeli w przeciągu dwóch godzin od wykonania płatności nie otrzymają Państwo potwierdzenia e-mail i sms zarejestrowania środków w naszym systemie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Rezerwacji lub o wysłanie potwierdzenia przelewu na adres rezerwacje@fru.pl.

PayPal

Dla użytkowników zarejestrowanych w PayPal możliwe jest skorzystanie z tego systemu szybkich płatności. Ponieważ Państwa konto bankowe jest powiązane z indywidualnym kontem użytkownika w PayPal, nie ma konieczności uzupełniania swoich danych przy każdej transakcji. Przelew taki jest księgowany w czasie rzeczywistym, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.

Wpłata gotówkowa w biurze Fru.pl

Jeśli przebywają Państwo w Warszawie, zapraszamy również do dokonania wpłaty gotówkowej w biurze FRU.PL przy ul. Wolność 7D (przy ul. Okopowej) w godzinach otwarcia Biura Obsługi Klienta (Pon.-Pt. 08:00-20:00; Sob.10:00-17:00).

Wpłata gotówkowa w banku

W przypadku krótkiego terminu wykupu, najwygodniejszą może okazać się wpłata gotówkowa w banku. Jeśli udadzą się Państwo do jednego z oddziałów banków, w których konto ma FRU.PL i dokonają tam bezpośrednio płatności, nasze Centrum Rezerwacji będzie mogło odnotować ją dosłownie po chwili i bardzo szybko (w godzinach otwarcia) wystawić Państwa bilet. Dokonując wpłaty gotówkowej w jednym z wymienionych banków należy podać numer konta FRU.PL, kwotę, a w tytule przelewu numer rezerwacji oraz nazwisko pasażera.

Alior Bank

Nr rachunku: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210 Znajdź oddział

Bank PKO BP

Nr rachunku: 62 1020 1013 0000 0802 0189 5614 Znajdź oddział

mBank S.A.

Nr rachunku: 27 1140 1010 0000 5321 2000 1004 Znajdź oddział

Kiedy otrzymasz bilet elektroniczny?

Bilet zostanie wystawiony po odnotowaniu przez nas płatności za rezerwację, w godzinach otwarcia Centrum Rezerwacji FRU.PL. Niezwłocznie po wystawieniu biletu zostanie on wysłany do Państwa na podany adres email. Aby wystawić bilet musimy odnotować płatność przed podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminem (data i godzina)! Brak odnotowanej w terminie płatności może oznaczać, że nie będziemy mogli zagwarantować Państwu ceny oraz dostępności zarezerwowanych przez Państwa biletów. Jeśli obawiają się Państwo, że wybrana forma płatności nie pozwoli na zaksięgowanie wpłaty w terminie – prosimy wybrać inną formę płatności, umożliwiającą zaksięgowanie płatności w czasie rzeczywistym.

Zmiana formy płatności

Aby zmienić metodę płatności na wybraną przez siebie formę prosimy skontaktować się z Centrum Rezerwacji FRU.PL.