Płatność kartą jest możliwa bezpośrednio na FRU.PL. (Twoje dane są bezpieczne, korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologii szyfrowania dostępnych na rynku) lub poprzez link do płatności przesłany przez naszych konsultantów po dokonaniu rezerwacji. Dokumenty podróżne i faktura zostaną wysłane do Ciebie e-mailem po przetworzeniu Twojej płatności.
Uwaga! W przypadku wybrania płatności kartą kredytową podczas dokonywania rezerwacji na stronie internetowej, jeśli właścicielem karty kredytowej nie jest jeden z pasażerów, bądź gdy rezerwacja opiewa na wysoką kwotę, konsultanci naszego Centrum Rezerwacji mogą kontaktować się z Państwem aby dokonać dodatkowej weryfikacji płatności kartą kredytową.
Przelew standardowy można wykonać na konto FRU.PL w Alior Banku – jeżeli posiadają Państwo konto w tym banku, zalecamy wykonać przelew wewnątrzbankowy, co umożliwi szybkie odnotowanie płatności i tym samym wystawienie Państwa biletu.
Nr rachunku: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210
Uwaga! Ze względu na ustalany przez linię lotniczą czas wykupu rezerwacji lub bliski termin lotu, w przypadku niektórych rezerwacji płatność przelewem tradycyjnym może być niezalecana.
W przypadku przelewu międzybankowego na kwotę mniejszą niż 3 tys. zł, prześlij potwierdzenie w formacie PDF na kontakt@fru.pl, by przyspieszyć wystawienie biletu. Jeśli suma jest wyższa bilety wystawiamy po zaksięgowaniu płatności.
Pamiętaj, że przelewy z banków zagranicznych są księgowane znacznie dłużej (nawet do tygodnia). Jeśli chcesz zapłacić w ten sposób, koniecznie skontaktuj się z nami.
System Przelewy 24 pozwala na opłacenie rezerwacji szybko a – co najważniejsze – również w bezpieczny sposób. Zachęcamy do skorzystania z tej metody płatności, szczególnie w przypadku rezerwacji biletów tanich linii lotniczych. Dzięki Przelewom24 Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie już w ciągu 10-15 minut od jej wykonania, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.
Uwaga: Jeżeli w przeciągu dwóch godzin od wykonania płatności nie otrzymają Państwo potwierdzenia e-mail i sms zarejestrowania środków w naszym systemie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Rezerwacji
Dla użytkowników zarejestrowanych w PayPal możliwe jest skorzystanie z tego systemu szybkich płatności. Ponieważ Państwa konto bankowe jest powiązane z indywidualnym kontem użytkownika w PayPal, nie ma konieczności uzupełniania swoich danych przy każdej transakcji. Przelew taki jest księgowany w czasie rzeczywistym, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.
W przypadku krótkiego terminu wykupu, możliwa jest również wpłata gotówkowa w banku. Jeśli udadzą się Państwo do jednego z oddziałów Alior Banku i dokonają tam bezpośrednio płatności, nasze Centrum Rezerwacji będzie mogło odnotować ją dosłownie po chwili i bardzo szybko wystawić Państwa bilet. Dokonując wpłaty gotówkowej w banku należy podać numer konta FRU.PL, kwotę, a w tytule przelewu numer rezerwacji oraz nazwisko pasażera.
Nr rachunku Alior Bank: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210 Znajdź oddział
Bilet zostanie wystawiony po odnotowaniu przez nas płatności za rezerwację. Niezwłocznie po wystawieniu biletu zostanie on wysłany do Państwa na podany adres email. Aby wystawić bilet musimy odnotować płatność przed podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminem (data i godzina)! Brak odnotowanej w terminie płatności może oznaczać, że nie będziemy mogli zagwarantować Państwu ceny oraz dostępności zarezerwowanych przez Państwa biletów. Jeśli obawiają się Państwo, że wybrana forma płatności nie pozwoli na zaksięgowanie wpłaty w terminie – prosimy wybrać inną formę płatności, umożliwiającą zaksięgowanie płatności w czasie rzeczywistym.
Aby zmienić metodę płatności na wybraną przez siebie formę prosimy skontaktować się z Centrum Rezerwacji FRU.PL.