X
Ładowanie...

Metody płatności

Czyli jak szybko i wygodnie zapłacić za rezerwację na FRU.PL

Dziękujemy za skorzystanie z usług FRU.PL. Prosimy o uważne przejrzenie tej strony, ponieważ zawiera ona ważne informacje dotyczące płatności. Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować z nami korzystając z metod kontaktowych na fru.pl/kontakt.

Płatność kartą kredytową/debetową

Płatność kartą jest możliwa bezpośrednio na FRU.PL. (Twoje dane są bezpieczne, korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologii szyfrowania dostępnych na rynku) lub poprzez link do płatności przesłany przez naszych konsultantów po dokonaniu rezerwacji. Dokumenty podróżne i faktura zostaną wysłane do Ciebie e-mailem po przetworzeniu Twojej płatności.

Uwaga! W przypadku wybrania płatności kartą kredytową podczas dokonywania rezerwacji na stronie internetowej, jeśli właścicielem karty kredytowej nie jest jeden z pasażerów, bądź gdy rezerwacja opiewa na wysoką kwotę, konsultanci naszego Centrum Rezerwacji mogą kontaktować się z Państwem aby dokonać dodatkowej weryfikacji płatności kartą kredytową.

Przelew standardowy

Przelew standardowy można wykonać na konto FRU.PL w Alior Banku – jeżeli posiadają Państwo konto w tym banku, zalecamy wykonać przelew wewnątrzbankowy, co umożliwi szybkie odnotowanie płatności i tym samym wystawienie Państwa biletu.

Alior Bank

Nr rachunku: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210

Uwaga! Ze względu na ustalany przez linię lotniczą czas wykupu rezerwacji lub bliski termin lotu, w przypadku niektórych rezerwacji płatność przelewem tradycyjnym może być niezalecana.

W przypadku przelewu międzybankowego na kwotę mniejszą niż 3 tys. zł, prześlij potwierdzenie w formacie PDF na kontakt@fru.pl, by przyspieszyć wystawienie biletu. Jeśli suma jest wyższa bilety wystawiamy po zaksięgowaniu płatności.
Pamiętaj, że przelewy z banków zagranicznych są księgowane znacznie dłużej (nawet do tygodnia). Jeśli chcesz zapłacić w ten sposób, koniecznie skontaktuj się z nami.

Przelew internetowy Przelewy24

System Przelewy 24 pozwala na opłacenie rezerwacji szybko a – co najważniejsze – również w bezpieczny sposób. Zachęcamy do skorzystania z tej metody płatności, szczególnie w przypadku rezerwacji biletów tanich linii lotniczych. Dzięki Przelewom24 Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie już w ciągu 10-15 minut od jej wykonania, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.

Jak płacić przez Przelewy24?

  1. Otwórz e-mail z potwierdzeniem rezerwacji, który przesłaliśmy na adres podany przez Ciebie podczas rezerwacji.
  2. W punkcie „2. Wykonaj przelew” znajdziesz przycisk „Przelewy24. Zapłać teraz”. Użyj go.
  3. Nastąpi przekierowanie na stronę płatności FRU.PL. Kliknij przycisk „Kliknij i zrób przelew”.
  4. Wyświetli się kolejna strona, na której znajdziesz listę banków. Wybierz ten, w którym posiadasz konto, za pomocą którego chcesz zapłacić. Zaznacz okienko „Tak, zapoznałem się i akceptuję warunki regulaminu Przelewy24”.
  5. Nastąpi przekierowanie do strony wybranego banku. Zaloguj się na swoje konto bankowe.
  6. Pojawi się okno przelewu, gdzie dane niezbędne do dokonania przelewu zostaną wypełnione automatycznie. Prosimy nie zmieniać informacji w polach: numer rachunku, odbiorca, adres odbiorcy, tytuł przelewu, kwota.
  7. Ostatnim krokiem jest wykonanie przelewu.

Uwaga: Jeżeli w przeciągu dwóch godzin od wykonania płatności nie otrzymają Państwo potwierdzenia e-mail i sms zarejestrowania środków w naszym systemie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Rezerwacji

PayPal

Dla użytkowników zarejestrowanych w PayPal możliwe jest skorzystanie z tego systemu szybkich płatności. Ponieważ Państwa konto bankowe jest powiązane z indywidualnym kontem użytkownika w PayPal, nie ma konieczności uzupełniania swoich danych przy każdej transakcji. Przelew taki jest księgowany w czasie rzeczywistym, nawet w godzinach wieczornych i w weekendy.

Wpłata gotówkowa w banku

W przypadku krótkiego terminu wykupu, możliwa jest również wpłata gotówkowa w banku. Jeśli udadzą się Państwo do jednego z oddziałów Alior Banku i dokonają tam bezpośrednio płatności, nasze Centrum Rezerwacji będzie mogło odnotować ją dosłownie po chwili i bardzo szybko wystawić Państwa bilet. Dokonując wpłaty gotówkowej w banku należy podać numer konta FRU.PL, kwotę, a w tytule przelewu numer rezerwacji oraz nazwisko pasażera.

Bank Alior Bank:

Nr rachunku Alior Bank: 30 2490 0005 0000 4530 4173 3210 Znajdź oddział

Kiedy otrzymasz bilet elektroniczny?

Bilet zostanie wystawiony po odnotowaniu przez nas płatności za rezerwację. Niezwłocznie po wystawieniu biletu zostanie on wysłany do Państwa na podany adres email. Aby wystawić bilet musimy odnotować płatność przed podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminem (data i godzina)! Brak odnotowanej w terminie płatności może oznaczać, że nie będziemy mogli zagwarantować Państwu ceny oraz dostępności zarezerwowanych przez Państwa biletów. Jeśli obawiają się Państwo, że wybrana forma płatności nie pozwoli na zaksięgowanie wpłaty w terminie – prosimy wybrać inną formę płatności, umożliwiającą zaksięgowanie płatności w czasie rzeczywistym.

Zmiana formy płatności

Aby zmienić metodę płatności na wybraną przez siebie formę prosimy skontaktować się z Centrum Rezerwacji FRU.PL.