Możesz zgłosić rezygnację lub prośbę o zmianę lotu najpóźniej do 24 godzin, przed rozpoczęciem podróży.
Jeśli anulujesz, otrzymasz zwrot 90% ceny biletu, maksymalnie w 3 dni robocze (max 2000 euro).
Jeśli nadal chcesz podróżować, zmień lot bezpłatnie. Zaproponujemy nowe loty, aż do ceny pierwszego biletu.
Anulację lub zmianę musi zgłosić pierwszy pasażer w rezerwacji, każda wprowadzona modyfikacja obejmie wszystkich pasażerów i całą podróż.
Jeżeli zdecydujesz, że chcesz zrezygnować z podróży, w e-mailu z biletem od FRU.PL znajdziesz link do zgłoszenia anulacji lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj.
Po zgłoszeniu żądania anulacji otrzymasz mailowe potwierdzenie. Twoja rezerwacja zostanie anulowana, a zwrot środków otrzymasz maksymalnie do 3 dni roboczych.
Jeśli chcesz zmienić swoją rezerwację, skorzystaj z linku przesłanego wraz z biletem lotniczym lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj i poproś o zmianę.
Po otrzymaniu zgłoszenia Centrum Rezerwacji FRU skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły zmiany.
Cena FRU Flex jest uzależniona od wartości rezerwacji i może zostać zakupiona wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. FRU Flex nie można dokupić po sfinalizowaniu zakupu biletu.
FRU Flex nie ma zastosowania jeśli linia lotnicza anuluje / zmieni Twój lot lub jeden z segmentów podróży. W takich sytuacjach FRU.PL zgłasza do linii prośbę o zwrot za anulowany lot/loty. Zwrot kosztów na konto pasażera odbywa się zgodnie ze standardowymi procedurami, po odzyskaniu środków od linii lotniczej FRU przekazuje je klientom.
Rezerwacji nie można również anulować, jeżeli do wylotu jest mniej niż 24 godzin.
Żadne dokumenty nie są wymagane do zgłoszenia rezygnacji. Nie pytamy o przyczyny anulacji, nie wymagamy żadnych potwierdzeń.
FRU Flex nie ma zastosowania jeżeli linia lotnicza anulowała lot lub jeden z segmentów lotu. W takiej sytuacji koszty anulowanego biletu lotniczego zostaną zwrócone, według poniższego:
Nie. Korzystając z FRU Flex, anulujesz całą rezerwację, dla wszystkich pasażerów.
FRU Flex obejmuje usługi zakupione wyłącznie z biletem lotniczym takie jak: bagaż, miejsca w samolocie, Odprawa online, Fast Refund.
Zwrot w ramach FRU Flex nie ma zastosowania do: ubezpieczenia podróżnego FRU Medical oraz innych usług dodanych po wykupieniu biletu na FRU.PL lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej.