X
Ładowanie...

 

  • Możesz zgłosić rezygnację lub prośbę o zmianę lotu najpóźniej do 24 godzin, przed rozpoczęciem podróży.

  • Jeśli anulujesz, otrzymasz zwrot 90% ceny biletu, maksymalnie w 3 dni robocze (max 7000 euro/rezerwacja).

  • Jeśli nadal chcesz podróżować, zmień lot bezpłatnie. Zaproponujemy nowe loty, aż do ceny pierwszego biletu.

  • Anulację lub zmianę musi zgłosić pierwszy pasażer w rezerwacji, każda wprowadzona modyfikacja obejmie wszystkich pasażerów i całą podróż.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę anulować rezerwację?

Jeżeli zdecydujesz, że chcesz zrezygnować z podróży, w e-mailu z biletem od FRU.PL znajdziesz link do zgłoszenia anulacji lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj.

Po zgłoszeniu żądania anulacji otrzymasz mailowe potwierdzenie. Twoja rezerwacja zostanie anulowana, a zwrot środków otrzymasz maksymalnie do 3 dni roboczych.

 

Jak mogę zmienić rezerwację?

Jeśli chcesz zmienić swoją rezerwację, skorzystaj z linku przesłanego wraz z biletem lotniczym lub bezpośrednio na stronie www.fru.pl/rezygnuj i poproś o zmianę.

Po otrzymaniu zgłoszenia Centrum Rezerwacji FRU skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły zmiany.

 

Ile kosztuje "FRU Flex"?

Cena FRU Flex jest uzależniona od wartości rezerwacji i może zostać zakupiona wyłącznie online wraz z biletem lotniczym. FRU Flex nie można dokupić po sfinalizowaniu zakupu biletu.

 

W jakich sytuacjach nie mogę skorzystać z "FRU Flex"?

FRU Flex nie ma zastosowania jeśli linia lotnicza anuluje / zmieni Twój lot lub jeden z segmentów podróży. W takich sytuacjach FRU.PL zgłasza do linii prośbę o zwrot za anulowany lot/loty. Zwrot kosztów na konto pasażera odbywa się zgodnie ze standardowymi procedurami, po odzyskaniu środków od linii lotniczej FRU przekazuje je klientom.

Rezerwacji nie można również anulować, jeżeli do wylotu jest mniej niż 24 godzin.

 

Jakie dokumenty należy złożyć, aby skorzystać z "FRU Flex"?

Żadne dokumenty nie są wymagane do zgłoszenia rezygnacji. Nie pytamy o przyczyny anulacji, nie wymagamy żadnych potwierdzeń.

 

Co w sytuacji kiedy wykupię "FRU Flex", ale to linia lotnicza anuluje lot?

FRU Flex nie ma zastosowania jeżeli linia lotnicza anulowała lot lub jeden z segmentów lotu. W takiej sytuacji koszty anulowanego biletu lotniczego zostaną zwrócone, według poniższego:

  • Po otrzymaniu przez FRU zwrotu pieniędzy do linii lotniczej, otrzymasz zwrot 100% wartości biletu.
  • Jeśli usługa FRU Fast Refund została wykupiona, zwrócimy Twoje pieniądze maksymalnie w 3 dni robocze.

 

Czy anulacja jest możliwa tylko dla wybranych pasażerów?

Nie. Korzystając z FRU Flex, anulujesz całą rezerwację, dla wszystkich pasażerów.

 

Jakie usługi dodatkowe są objęte "FRU Flex"?

FRU Flex obejmuje usługi zakupione wyłącznie z biletem lotniczym takie jak: bagaż, miejsca w samolocie, Odprawa online, Fast Refund.

Zwrot w ramach FRU Flex nie ma zastosowania do: ubezpieczenia podróżnego FRU Medical oraz innych usług dodanych po wykupieniu biletu na FRU.PL lub bezpośrednio na stronie linii lotniczej.