X
Ładowanie...

Tanie loty Soczi Phuket

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Soczi Phuket

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Soczi Phuket

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Soczi Phuket

Przewodnik po lotach Soczi Phuket

Uszkodzenie walizki podczas lotu Adler Sochi - Phuket

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazuje się, że walizka została zniszczona? Poniżej prezentujemy kilka istotnych rad , co należy zrobić, aby rozwiązać zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii zadbania o walizki podróżujących- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i rozporządzenie PE 889/2002. Wspomniane dokumenty mówią o tym, że organizator lotu ponosi odpowiedzialność za szkody torby  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez obsługę lotniska oraz, że podróżny ma prawo do starania się o rekompensatę za swoją stratę.W sytuacji gdy bagaż jest rejestrowany organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany podróżny musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy organizatora lotu.

Zniszczenie bagażu w podróży do Adler Sochi - Phuket- porady dla turysty

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Adler Sochi - Phuket warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego organizatora lotu, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku należy wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia bagażu przez przewoźnika jest wykupienie odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.