X
Ładowanie...

Tanie loty Akaslompolo Champery

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Akaslompolo Champery

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Akaslompolo Champery

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Akaslompolo Champery

Przewodnik po lotach Akaslompolo Champery

Pierwsza podróż samolotem - poradnik dla turysty

Lot samolotem może być wyjątkowo stresujący, zwłaszcza dla osób, które nigdy jeszcze nie podróżowały w ten sposób. Kupiłeś bilety na swój pierwszy lot Akaslompolo - Champery i chcesz upewnić się, że wszystko przebiegnie bez problemu? Przeczytaj nasz poradnik, a dowiesz się wszystkiego, co może się przydać w trakcie lotu.

Zdajemy bagaż rejestrowany

Przed wylotem koniecznie jest przejście odprawy, w czasie której turyści nadają bagaże główne, a także otrzymują od personelu dokumenty pokładowe. Żeby nie spóźnić się na samolot, należy pojawić się na lotnisku około 2 godzin przed planowanym startem. Jak wygląda odprawa? Podróżni muszą przygotować dokumenty tożsamości i udać się do specjalnej bramki. W tym momencie następuje zdanie bagażu rejestrowanego, a podróżny może przejść kontrolę bezpieczeństwa, w czasie której weryfikowana jest m.in. torba podręczna.

Czego nie można przewozić w walizce podręcznej

Właśnie pakujesz walizkę na lot Akaslompolo - Champery i myślisz o tym, jakie rzeczy nie mogą być przewożone na pokładzie? Według regulaminów linii lotniczych zakazane są rzeczy stanowiące potencjalne zagrożenie, np. niektóre akcesoria kosmetyczne lub lecznicze - ostrza, żyletki, skalpele, a także artykuły sportowe - łyżwy czy wędki. Na pokład nie wniesiesz też broni, scyzoryków, żyletek, czy śrubokrętów.

Rekompensata za overbooking

Planujesz lot Akaslompolo- Champery? Pamiętaj, że linie lotnicze mogą nie wpuścić na pokład osoby znajdującej się pod wpływem alkoholu oraz pasażerów, którzy stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa. A co z overbookingiem, czyli sytuacją, w której przewoźnik sprzeda więcej biletów niż miejsc w samolocie. Także wtedy załoga może wyprosić z samolotu niektórych pasażerów, jednak linie lotnicze są wówczas zobligowane do zwrotu kosztów.