X
Ładowanie...

Tanie loty Amsterdam Båtsfjord

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Amsterdam Båtsfjord

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Amsterdam Båtsfjord

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Amsterdam Båtsfjord

Przewodnik po lotach Amsterdam Båtsfjord

Zniszczenie bagażu podczas lotu Amsterdam - batsfjord

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazało się, że walizka została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka ważnych rad , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii zadbania o torby turystów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej akty prawne informują o tym, że organizator lotu bierze odpowiedzialność za uszkodzenia bagażu  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez obsługę lotniska oraz, że podróżny ma prawo do starania się o rekompensatę za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy przewoźnika.

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu do Amsterdam - batsfjord- porady dla turysty

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Amsterdam - batsfjord warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego przewoźnika, ponieważ określają szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony podczas lotu, zgłoś to zdarzenie bezzwłocznie po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku trzeba uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Skutecznym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia torby przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.