X
Ładowanie...

Tanie loty Aosta Walencja

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Aosta Walencja

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Aosta Walencja

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Aosta Walencja

Przewodnik po lotach Aosta Walencja

Pierwsza podróż samolotem - poradnik dla turysty

Lot samolotem może być bardzo stresujący, zwłaszcza dla pasażerów, którzy jeszcze nie mieli okazji wzbić się w przestworza. Kupiłeś bilety na swój pierwszy lot Aosta - Walencja i odczuwasz niepokój? Sprawdź nasz poradnik, a dowiesz się wszystkiego, co może się przydać w trakcie lotu.

Odprawa na lotnisku

Odprawa to proces, w czasie którego turyści nadają bagaże rejestrowane, a także uzyskują od personelu karty upoważniające do wejścia na pokład. Żeby wszystko przebiegło zgodnie z planem, trzeba pojawić się na lotnisku około 2,5 godziny przed odlotem. Jak wygląda odprawa? Podróżni muszą przygotować dokumenty tożsamości i udać się do odpowiedniej bramki. W tym momencie następuje zdanie bagażu rejestrowanego, a pasażer może przejść kontrolę bezpieczeństwa, w czasie której weryfikowana jest m.in. walizka podręczna.

Tego nie wniesiesz do samolotu

Właśnie szykujesz się do lotu Aosta - Walencja i zastanawiasz się, jakie przedmioty nie mogą być wnoszone na pokład? Według regulaminów linii lotniczych zabronione są rzeczy niebezpieczne dla otoczenia, np. niektóre akcesoria kosmetyczne lub lecznicze - ostrza, brzytwy, strzykawki z igłą, a także sprzęt sportowy - łyżwy czy wędki. Na pokład nie wniesiesz też broni, nożyczek, golarek, czy pilniczków do paznokci.

Czy obsługa może nie wpuścić nas na pokład

Przed Tobą podróż Aosta- Walencja? Pamiętaj, że obsługa może nie wpuścić na pokład osoby znajdującej się pod wpływem alkoholu oraz pasażerów, którzy nie stosują się do poleceń personelu. A co z overbookingiem, czyli sytuacją, w której przewoźnik sprzeda więcej biletów niż miejsc w samolocie. Także wtedy personel może wyprosić z samolotu niektórych klientów, jednak linie lotnicze mają wówczas obowiązek zapłaty rekompensaty.