X
Ładowanie...

Tanie loty Birmingham Bandżul

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Birmingham Bandżul

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Birmingham Bandżul

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Birmingham Bandżul

Przewodnik po lotach Birmingham Bandżul

Uszkodzenie bagażu w trakcie lotu Birmingham - Banjul

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że bagaż został zniszczony? Niżej przedstawiamy kilka ważnych wskazówek , co trzeba zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii dbania o walizki podróżujących- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje konwencja montrealska i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej akty prawne mówią o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za szkody bagażu  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że turysta ma prawo do starania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi udowodnić, że doszło do uszkodzenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie bagażu w podróży do Birmingham - Banjul- wskazówki dla pasażera

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Birmingham - Banjul warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie od razu po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Przy pomocy obsługi, na lotnisku powinno się wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest wykupienie odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.