X
Ładowanie...

Tanie loty Bordeaux Nanchang

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
27 kwi 04 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Bordeaux Nanchang

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Bordeaux Nanchang

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Bordeaux Nanchang

Przewodnik po lotach Bordeaux Nanchang

Uszkodzenie torby podczas lotu Bordeaux - Nanchang

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Niżej przedstawiamy kilka istotnych wskazówek , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii dbania o torby turystów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej dokumenty informują o tym, że organizator lotu ponosi odpowiedzialność za szkody torby  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o rekompensatę za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany podróżny musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy organizatora lotu.

Uszkodzenie bagażu w trakcie lotu do Bordeaux - Nanchang- wskazówki dla turysty

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Bordeaux - Nanchang warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego przewoźnika, ponieważ określają szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Przy pomocy obsługi, na lotnisku trzeba wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu uszkodzonych elementów bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia bagażu przez przewoźnika jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.