X
Ładowanie...

Tanie loty Brema Jassy

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
26 kwi 03 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Brema Jassy

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Brema Jassy

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Brema Jassy

Przewodnik po lotach Brema Jassy

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu Brema - Iasi

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że torba została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka istotnych rad , co trzeba zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii dbania o walizki turystów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem reguluje konwencja montrealska i rozporządzenie PE 889/2002. Wspomniane dokumenty informują o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za uszkodzenia walizki  wyłącznie pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi dowieść, że doszło do uszkodzenia z winy linii lotniczych.

Zniszczenie walizki w podróży do Brema - Iasi- wskazówki dla podróżującego

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Brema - Iasi warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przylocie na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Przy pomocy obsługi, na lotnisku powinno się uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy orientacyjną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia bagażu przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.