X
Ładowanie...

Tanie loty Brive-la-Gaillarde Marsylia

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
26 kwi 03 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Brive-la-Gaillarde Marsylia

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Brive-la-Gaillarde Marsylia

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Brive-la-Gaillarde Marsylia

Przewodnik po lotach Brive-la-Gaillarde Marsylia

Zniszczenie walizki podczas lotu Brive La Gaillarde - Marsylia

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazuje się, że torba została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka ważnych rad , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii dbania o torby turystów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z bagażem reguluje konwencja montrealska i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej dokumenty informują o tym, że organizator lotu bierze odpowiedzialność za uszkodzenia walizki  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez załogę oraz, że podróżny ma prawo do ubiegania się o rekompensatę za swoją stratę.W przypadku gdy bagaż jest rejestrowany przewoźnik ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany podróżny musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie torby w trakcie lotu do Brive La Gaillarde - Marsylia- porady dla turysty

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Brive La Gaillarde - Marsylia warto zapoznać się z warunkami zgłaszania roszczeń do danego organizatora lotu, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie lotu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku trzeba wypełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Skutecznym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia bagażu przez przewoźnika jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.