X
Ładowanie...

Tanie loty Paryż-Roissy-Charles de Gaulle Oslo

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Paryż-Roissy-Charles de Gaulle Oslo

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Paryż-Roissy-Charles de Gaulle Oslo

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Paryż-Roissy-Charles de Gaulle Oslo

Przewodnik po lotach Paryż-Roissy-Charles de Gaulle Oslo

Zniszczenie walizki podczas lotu Paryż (Charles De Gaulle Intl) - Oslo

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Poniżej prezentujemy kilka istotnych rad , co trzeba zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii zadbania o bagaż pasażerów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane akty prawne informują o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za szkody walizki  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że turysta ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy bagaż jest rejestrowany przewoźnik jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy walizka lub torba nie jest rejestrowana pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy organizatora lotu.

Zniszczenie walizki w podróży do Paryż (Charles De Gaulle Intl) - Oslo- wskazówki dla turysty

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Paryż (Charles De Gaulle Intl) - Oslo warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie od razu po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku należy wypełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy przybliżoną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie zniszczonego mienia w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia torby przez przewoźnika jest zakup konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.