X
Ładowanie...

Tanie loty Eindhoven Lublana

już od 662 zł
26 lip 02 sie Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Lublana

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Lublana
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
03 sie (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Lublana
16 sie (czw)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
21 sie (wto)
LOT
Lot bezpośredni
Lublana
25 sie (sob)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
22 sie (śro)
LOT
Lot bezpośredni
Lublana
28 sie (wto)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
23 sie (czw)
LOT
Lot bezpośredni
Lublana
25 sie (sob)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
23 sie (czw)
LOT
Lot bezpośredni
Lublana
28 sie (wto)
LOT
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Eindhoven Lublana

Przewodnik po lotach Eindhoven Lublana

Opóźnenie oraz odwołanie lotu Eindhoven - Lublana - to warto wiedzieć! Krótki informator o prawach pasażera

Każdego dnia na wszystkich lotniskach świata z różnych przyczyn loty bywają opóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Eindhoven - Lublana a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, przeczytaj, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw pasażera reguluje Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w sytuacji odwołania lub opóźnienia lotu. To, czy możesz się ubiegać o rekompensatę od przewoźnika za opóźnienie samolotu zależy od długości opóźnienia.   Odszkodowanie od organizatora lotu przysługuje turystom za opóźnienia powyżej 3 godzin w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest opóźniony 5 godzin, pasażerowie mają prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet Eindhoven - Lublana. Odszkodowanie może być w formie przekazu pieniężnego lub w postaci bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie przekroczy wspomniane wyżej limity przwoźnik powinien zwrócić koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w momencie każdego opóźnienia przewoźnik musi zapewnić poszkodowanym pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość zależna jest od czasu oczekiwania na ponowny start podróży oraz powinien umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych na swój koszt. A co jeśli organizator lotu odwoła Twój lot Eindhoven - Lublana? Gdy samolot został odwołany pasażer ma prawo domagać się zwrotu w terminie 7 dni pełnego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został w odpowiednim czasie, czyli do 14 dni przed wylotem poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i organizator lotu nie zaproponował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniana rekompensata pieniężna nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn niezależnych od przewoźnika  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o rekompensatę składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór formularza rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie internetowej linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki formularz chcesz wypełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi przewoźnika, z którego usług korzystałeś. W sytuacji gdy przewoźnik nie podjął się opieki nad pasażerami, to do takiego protokołu reklamacyjnego dołącz wszystkie paragony, za zakup artykułów higienicznych, które były konieczne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli przewoźnik odmówi wypłaty odszkodowania można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u linii lotniczej, można złożyć do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę można złożyć, jeśli od momentu złożenia reklamacji minęło więcej niż 30 dni. Należy do niej załączyć kopię reklamacji skierowanej do przewoźnika, kopię otrzymanej odpowiedzi, bądź informację, że po upływie 30 dni odpowiedź nie została wysłana oraz kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.