X
Ładowanie...

Tanie loty Fuerteventura Medellín

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Fuerteventura Medellín

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Fuerteventura Medellín

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Fuerteventura Medellín

Przewodnik po lotach Fuerteventura Medellín

Zniszczenie bagażu podczas lotu Fuerteventura - Medellin

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazuje się, że walizka została zniszczona? Poniżej prezentujemy kilka ważnych informacji , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii zadbania o torby pasażerów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i rozporządzenie PE 889/2002. Wskazane wyżej akty prawne mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za szkody torby  wyłącznie pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez załogę oraz, że turysta ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi dowieść, że doszło do szkody z winy linii lotniczych.

Zniszczenie walizki w podróży do Fuerteventura - Medellin- porady dla podróżującego

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Fuerteventura - Medellin warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego przewoźnika, ponieważ określają szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przylocie na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku powinno się wypełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest zakup konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.