X
Ładowanie...

Tanie loty Genewa Simferopol

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
26 kwi 03 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Genewa Simferopol

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Genewa Simferopol

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Genewa Simferopol

Przewodnik po lotach Genewa Simferopol

Zniszczenie torby w trakcie lotu Genewa - Simferopol

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazuje się, że torba została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka ważnych informacji , co trzeba zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki linii lotniczych w kwestii zadbania o walizki turystów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem reguluje konwencja montrealska i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej akty prawne mówią o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za szkody bagażu  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że podróżny ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest winny uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy organizatora lotu.

Uszkodzenie walizki w podróży do Genewa - Simferopol- wskazówki dla pasażera

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Genewa - Simferopol warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego organizatora lotu, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku trzeba wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz kwotę odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia walizki przez linie lotnicze jest zakup konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed podróżą.