X
Ładowanie...

Tanie loty Genua Newcastle upon Tyne

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
27 kwi 04 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Genua Newcastle upon Tyne

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Genua Newcastle upon Tyne

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Genua Newcastle upon Tyne

Przewodnik po lotach Genua Newcastle upon Tyne

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu Genua - Newcastle

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że bagaż został zniszczony? Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji , co należy zrobić, aby rozwiązać zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii zadbania o bagaż pasażerów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje konwencja montrealska i rozporządzenie PE 889/2002. Wspomniane akty prawne mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za szkody torby  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że turysta ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany podróżny musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie walizki w podróży do Genua - Newcastle- wskazówki dla podróżującego

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Genua - Newcastle warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego organizatora lotu, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony w trakcie lotu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku należy wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz wysokość rekompensaty. Fomularz reklamacyjny możesz także przesłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Skutecznym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia walizki przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.