X
Ładowanie...

Tanie loty Göteborg Krasnojarsk

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Göteborg Krasnojarsk

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Göteborg Krasnojarsk

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Göteborg Krasnojarsk

Przewodnik po lotach Göteborg Krasnojarsk

Uszkodzenie walizki w trakcie lotu Goteborg - Krasnojarsk

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Niżej przedstawiamy kilka ważnych rad , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii dbania o bagaż turystów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z bagażem reguluje art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane akty prawne informują o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia walizki  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi udowodnić, że doszło do uszkodzenia z winy linii lotniczych.

Uszkodzenie walizki w podróży do Goteborg - Krasnojarsk- wskazówki dla podróżującego

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Goteborg - Krasnojarsk warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego organizatora lotu, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas lotu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku powinno się wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę odszkodowania. Fomularz reklamacyjny możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest zakup konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.