X
Ładowanie...

Tanie loty Grand Rapids Oslo

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
27 kwi 04 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Grand Rapids Oslo

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Grand Rapids Oslo

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Grand Rapids Oslo

Przewodnik po lotach Grand Rapids Oslo

Uszkodzenie torby podczas lotu Grand Rapids - Oslo

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazało się, że torba została zniszczona? Poniżej prezentujemy kilka istotnych informacji , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki linii lotniczych w kwestii dbania o bagaż pasażerów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem reguluje art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i rozporządzenie PE 889/2002. Wspomniane dokumenty informują o tym, że organizator lotu ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia torby  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że turysta ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W przypadku gdy bagaż jest rejestrowany przewoźnik jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest winny uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy organizatora lotu.

Uszkodzenie bagażu w trakcie lotu do Grand Rapids - Oslo- porady dla podróżującego

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Grand Rapids - Oslo warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego organizatora lotu, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas lotu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Przy pomocy pracownika, na lotnisku trzeba uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.