X
Ładowanie...

Tanie loty Hamburg Pristina

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
25 kwi 02 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Hamburg Pristina

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Hamburg Pristina

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Hamburg Pristina

Przewodnik po lotach Hamburg Pristina

Zniszczenie torby podczas lotu Hamburg - Pristina

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Niżej prezentujemy kilka ważnych rad , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii dbania o walizki podróżujących- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i rozporządzenie PE 889/2002. Wspomniane dokumenty mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia walizki  wyłącznie pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że podróżny ma prawo do starania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy walizka lub torba nie jest rejestrowana turysta musi dowieść, że doszło do uszkodzenia z winy linii lotniczych.

Uszkodzenie torby w podróży do Hamburg - Pristina- wskazówki dla turysty

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Hamburg - Pristina warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego przewoźnika, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas lotu, zgłoś to zdarzenie od razu po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku należy uzupełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia walizki przez przewoźnika jest wykupienie odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.