Ładowanie...
LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER
Jesteś w ciąży, ale marzy Ci się podróż hornafjordur - Kos i zastanawiasz się czy Twój stan błogosławiony nie będzie przeciwwskazaniem do odbycia wyjazdu? Ponżejprzedstawiamynajistotniejsze porady na temat latania samolotem w trakcie ciąży.
Na ogół stan błogosławiony nie jest przeciwwskazaniem do latania samolotem, niemniej jednak wszystko jest zależne od stanu zdrowia ciężarnej oraz kierunku podróży, bo np. na niektórych trasach hornafjordur -Kos - istnieją jednak pewne ograniczenia, których należy się trzymać, aby uchronić przyszłą mamę przed poronieniem, np.występowanie zakaźnych chorób lub owadów czy długi, męczący lot.Lekarzetwierdzą, że duże ryzyko poronienia występuje w pierwszych trzech miesiącach ciąży, ze względu na gwałtowne zmiany ciśnienia w trakcie lotu. Następnym terminem kiedy latanie nie jest zalecane to czas ostatniego trymestru. Przede wszystkim jest to związane z wysokim ryzykiem uszkodzenia płodu, przedwczesnym porodem problematycznym zapięciem pasów bezpieczeństwa przez mocno zaznaczony brzuch. Jeśli lot nie może ulec przesunięciu trzeba podkreślić, że kobieta w widocznej ciąży może nie być wpuszczona do samolotu - (tego typu regulacje posiada większość przewoźników), a także musi posiadać zaświadczenie od ginekologa o braku przeciwwskazań do odbycia lotu.Według opinii specjalistów,najlepszym momentem na lot jest czas do 26 tygodnia ciąży, ponieważ wtedy latanie nie jest w stanie zagrozić zdrowiu rozwijającego się maluszka, a przyszła mama nie musi przedstawiać zaświadczeń o swoim stanie zdrowia.
Jesteś w ciąży i chcesz, żeby lot hornafjordur -Kos był jak najbardziej znośny? Jeśli przewoźnik daje możliwość wyboru miejscówki wybierz te usytuowane z brzegu. Ułatwi Ci to korzystanie z toalety w trakcie lotu bez zbędnego przeciskania i uciskania brzucha o fotele przed Tobą.Postaraj się od czasu do czasu rozprostować nogi, w miarę możliwości zmieniać sposób siedzenia, pić niegazowaną wodę oraz wybrać na podróż wygodną odzież. Bardzo istotne jest prawidłowe zapięcie pasów ( dolny pas pod brzuchem, górna część nad brzuchem i poprowadzona bokiem). Jeśli będzie to problematyczne zawsze masz prawo poprosić o pomoc załogę samolotu lub skorzystać ze specjalnych adapterów, które możesz kupić przed lotem.