X
Ładowanie...

Tanie loty Koszalin Yverdon-Les-Bains

już od 121 zł
27 kwi 04 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Szwajcaria

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Szwajcaria
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
25 cze (wto)
WizzAir
Lot bezpośredni
Mulhouse
02 lip (wto)
WizzAir
Lot bezpośredni
Warszawa
18 maj (sob)
WizzAir
Lot bezpośredni
Mulhouse
21 maj (wto)
WizzAir
Lot bezpośredni
Amsterdam
04 maj (sob)
EasyJet
Lot bezpośredni
Genewa
10 maj (pią)
EasyJet
Lot bezpośredni
Amsterdam
04 maj (sob)
EasyJet
Lot bezpośredni
Genewa
07 maj (wto)
EasyJet
Lot bezpośredni
Amsterdam
04 maj (sob)
EasyJet
Lot bezpośredni
Genewa
08 maj (śro)
EasyJet
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Koszalin Yverdon-Les-Bains

Przewodnik po lotach Koszalin Yverdon-Les-Bains

Opóźnenie oraz odwołanie lotu Koszalin - Yverdon-les-bains - to warto wiedzieć! Krótki poradnik o prawach podróżnego

Codziennie na wszystkich lotniskach globu z różnych przyczyn loty bywają opóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Koszalin - Yverdon-les-bains a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, przeczytaj, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najważniejsze kwestie dotyczące praw pasażera określa Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w przypadku odwołania lub opóźnienia samolotu. To, czy możesz się ubiegać o odszkodowanie od linii lotniczych za opóźnienie samolotu jest zależne od czasu trwania opóźnienia.   Rekompensata od operatora lotu przysługuje turystom za opóźnienia powyżej 3 godzin w stosunku do pierwotnej godziny lądowania zagwarantowanej przez przewoźnika.  Jeśli lot jest spóźniony więcej niż 5 gidzin, pasażerowie mają prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet Koszalin - Yverdon-les-bains. Odszkodowanie może być w formie ewkiwalentu pieniężnego lub w formie bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie spowoduje potrzebę noclegu linie lotnicze powinny pokryć koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w momencie każdego opóźnienia przewoźnik musi zapewnić pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość uzależniona jest od czasu oczekiwania na ponowny start podróży oraz powinien umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych na swój koszt. A co jeśli linie lotnicze odwoła Twój lot Koszalin - Yverdon-les-bains? Gdy lot został odwołany podróżny może domagać się zwrotu w terminie 7 dni pełnego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został w odpowiednim czasie, czyli na 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaoferował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniana rekompensata pieniężna nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn obiektywnych  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o rekompensatę składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór protokołu rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki protokół chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi organizatora lotu, z którego usług korzystałeś. W sytuacji gdy linie lotnicze nie podjęły się opieki nad pasażerami, to do takiego protokołu reklamacyjnego dołącz wszystkie paragony, za zakup noclegu, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli linia lotnicza odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u przewoźnika, można złożyć do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę można złożyć, jeśli od momentu złożenia reklamacji minęło 30 dni. Należy do niej załączyć kopię reklamacji skierowanej do linii lotniczej, kopię otrzymanej odpowiedzi, lub informację, że pomimo upływu terminu 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona a także kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.