X
Ładowanie...

Tanie loty Łódź Alicante

już od 149 zł
21 gru 28 gru Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Polska Alicante

Bilety lotnicze Polska Alicante

Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
15 sty (wto)
Ryanair
Alicante
22 sty (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Poznań
29 sty (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Alicante
12 lut (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Warszawa
20 sty (nie)
Ryanair
Alicante
05 lut (wto)
Ryanair
Warszawa
21 sty (pon)
Ryanair
Alicante
29 sty (wto)
Ryanair
Warszawa
21 sty (pon)
Ryanair
Alicante
30 sty (śro)
Ryanair
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Łódź Alicante

Przewodnik po lotach Łódź Alicante

Opóźnenie oraz odwołanie lotu Łódź - Alicante - to warto wiedzieć! Krótki informator o prawach pasażera

Codziennie na wszystkich lotniskach globu z różnych przyczyn wybrane rejsy bywają spóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Łódź - Alicante a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw pasażera reguluje Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w przypadku odwołania lub opóźnienia samolotu. To, czy możesz się ubiegać o odszkodowanie od przewoźnika za opóźnienie samolotu zależy od czasu trwania opóźnienia.   Rekompensata od organizatora lotu przysługuje podróżnym za spóźnienia powyżej 180 minut w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest spóźniony 5 godzin, podróżni mają prawo domagać się zwrotu kosztów biletu Łódź - Alicante. Rekompensata może być w formie ewkiwalentu pieniężnego lub w postaci bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie przekroczy wspomniane wyżej limity przwoźnik powinien pokryć koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w przypadku każdego opóźnienia przewoźnik musi zapewnić poszkodowanym pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość adekwatna jest od czasu oczekiwania na ponowny start podróży oraz powinien umożliwić wykonanie 2 połączeń telefonicznych na swój koszt. A co jeśli przewoźnik odwoła Twój lot Łódź - Alicante? Gdy lot został odwołany pasażer ma prawo domagać się zwrotu w terminie 7 dni całkowitego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został w odpowiednim czasie, czyli do 14 dni przed wylotem poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaoferował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniana rekompensata pieniężna nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn obiektywnych  takich jak m.in.niekorzystne warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o rekompensatę składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór formularza rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie internetowej linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki formularz chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi przewoźnika, z którego usług korzystałeś. W przypadku gdy linie lotnicze nie podjęły się opieki nad pasażerami, to do takiego formularza reklamacyjnego załącz wszystkie paragony, za zakup noclegu, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli linia lotnicza odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u przewoźnika, można wnieść do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę można złożyć, jeśli od momentu złożenia formularza reklamacyjnego minęło więcej niż 30 dni. Należy do niej dołączyć kopię reklamacji skierowanej do przewoźnika, kopię otrzymanej odpowiedzi, bądź informację, że pomimo upływu terminu 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona a także kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.