Ładowanie...
LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER
Jesteś w ciąży, ale marzy Ci się lot Maastricht - Guderup i zastanawiasz się czy Twój stan błogosławiony nie będzie przeszkodą do odbycia wyjazdu? Niżejprezentujemynajważniejsze porady na temat latania samolotem w ciąży.
Zwykle stan błogosławiony nie jest przeciwwskazaniem do latania samolotem, niemniej jednak wszystko zależy od stanu zdrowia ciężarnej oraz kierunku podróży, bo np. na niektórych trasach Maastricht -Guderup - są jednak istotne ograniczenia, których należy przestrzegać, aby uchronić przyszłą mamę przed poronieniem, np.występowanie poważnych chorób lub owadów czy długi, męczący lot.Lekarzesą zgodni, że największe ryzyko dla rozwoju dziecka występuje w pierwszych trzech miesiącach ciąży, ze względu na szybkie wahania ciśnienia w trakcie lotu. Kolejnym terminem kiedy loty nie jest zalecane to czas ostatnich tygodni przed rozwiązaniem. Przede wszystkim jest to związane z ryzykiem uszkodzenia płodu, przedwczesnym porodem problematycznym zapięciem pasów bezpieczeństwa przez mocno zaznaczony brzuszek. Jeśli lot nie może ulec przesunięciu należy podkreślić, że kobieta w widocznej ciąży może nie być wpuszczona na pokład - (tego typu zapisy posiada większość linii lotniczych), a także musi posiadać zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań do odbycia podróży.Według opinii specjalistów,najlepszym momentem na podróż jest czas do 26 tygodnia ciąży, ponieważ wtedy latanie nie jest niebezpieczne dla zdrowia rozwijającego się maluszka, a przyszła mama nie musi okazywać zaświadczeń o swoim stanie zdrowia.
Jesteś w ciąży i chcesz, żeby lot Maastricht -Guderup był jak najbardziej znośny? Jeśli organizator lotu daje możliwość wyboru miejsca wybierz te usytuowane z brzegu. Ułatwi Ci to korzystanie z toalety w trakcie lotu bez zbędnego przeciskania i uciskania brzuszka o fotele przed Tobą.Postaraj się co jakiś czas wstać i poruszać się, często zmieniać sposób siedzenia, pić niegazowaną wodę oraz wybrać na podróż niekrępującą ruchów odzież. Bardzo ważne jest prawidłowe przypięcie pasów ( dolny pas pod brzuchem, górna część nad brzuchem i poprowadzona bokiem). Jeśli będzie to problematyczne zawsze masz prawo poprosić o pomoc załogę samolotu lub skorzystać ze specjalnych adapterów, które możesz kupić przed lotem.