X
Ładowanie...

Tanie loty Madryt São José do Rio Preto

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
26 kwi 03 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Madryt São José do Rio Preto

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Madryt São José do Rio Preto

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Madryt São José do Rio Preto

Przewodnik po lotach Madryt São José do Rio Preto

Uszkodzenie walizki podczas lotu Madryt - Sao Jose Do Rio Preto

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że walizka została zniszczona? Poniżej prezentujemy kilka istotnych informacji , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii dbania o walizki pasażerów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej dokumenty mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za szkody bagażu  wyłącznie pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że turysta ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy bagaż jest rejestrowany organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny uszkodzenia.Gdy walizka lub torba nie jest rejestrowana pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy linii lotniczych.

Zniszczenie bagażu w podróży do Madryt - Sao Jose Do Rio Preto- wskazówki dla pasażera

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Madryt - Sao Jose Do Rio Preto warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Przy pomocy obsługi, na lotnisku trzeba uzupełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy orientacyjną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość rekompensaty. Fomularz reklamacyjny możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.