X
Ładowanie...

Tanie loty Nador Southampton

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Nador Southampton

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Nador Southampton

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Nador Southampton

Przewodnik po lotach Nador Southampton

Uszkodzenie torby podczas lotu Nador - Southhampton

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Poniżej przedstawiamy kilka istotnych wskazówek , co należy zrobić, aby rozwiązać zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki linii lotniczych w kwestii zadbania o bagaż pasażerów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje konwencja montrealska i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane akty prawne informują o tym, że organizator lotu bierze odpowiedzialność za szkody walizki  tylko pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że pasażer ma prawo do starania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi dowieść, że doszło do szkody z winy organizatora lotu.

Zniszczenie walizki w podróży do Nador - Southhampton- porady dla turysty

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Nador - Southhampton warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Przy pomocy pracownika, na lotnisku należy uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz kwotę rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zdarzenia ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia walizki przez przewoźnika jest wykupienie odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.