X
Ładowanie...

Tanie loty Nawoi Salzburg

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
25 kwi 02 maj Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Nawoi Salzburg

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Nawoi Salzburg

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Nawoi Salzburg

Przewodnik po lotach Nawoi Salzburg

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu Navoi - Salzburg

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że bagaż został zniszczony? Niżej prezentujemy kilka ważnych informacji , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii zadbania o walizki podróżujących- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje konwencja montrealska i rozporządzenie PE 889/2002. Wskazane wyżej dokumenty informują o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za szkody torby  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez obsługę lotniska oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana przewoźnik jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi udowodnić, że doszło do szkody z winy przewoźnika.

Uszkodzenie bagażu w podróży do Navoi - Salzburg- wskazówki dla pasażera

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Navoi - Salzburg warto zapoznać się z warunkami zgłaszania roszczeń do danego organizatora lotu, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas transportu, zgłoś to zdarzenie bezzwłocznie po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Przy pomocy pracownika, na lotnisku trzeba uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności mienia, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia walizki przez przewoźnika jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.