Ładowanie...
LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER
Czeka Cię podróż Neapol -Milos i chcesz mieć pewność, że wszystko przebiegnie zgodnie z planem? Przed wyjazdem zweryfikuj, do czego zobowiązani są pasażerowie. Kiedy możemy otrzymać rekompensatę od linii lotniczych? Sprawdź nasz poradnik!
Będziesz podróżował po terenie Unii Europejskiej? Przed wyjazdem należy zapoznać się z unijnymi przepisami, które definiują najważniejsze obowiązki pasażerów linii lotniczych. Przepisy warto zweryfikować także przed wyjazdem do egzotycznych krajów. Niezależnie od tego, czy przed Tobą lot Neapol -Milos, czy inny kierunek, nie zapominaj o tym, że obsługa może wyprosić z pokładu pasażerów w stanie wskazującym na spożycie alkoholu. Tak samo wygląda sytuacja z turystami, którzy nie chcą przestrzegać wytycznych załogi. W związku z rosnącym zagrożeniem terrorystycznym, bardzo surowe są również przepisy związane z przewozem walizek. Zakazane jest przewożenie artykułów, które mogą narazić zdrowie i życie podróżnych - np. igły, ostrza, substancje pirotechniczne.
Czy linie lotnicze mają prawo wyprosić pasażera z samolotu jeszcze w innych przypadkach? Okazuje się, że może się tak zdarzyć w sytuacji tzw. overbookingu. Obsługa powinna jednak w pierwszej kolejności poszukać osób chętnych do opuszczenia samolotu i traktować podróżnych z odpowiednim szacunkiem. W takiej sytuacji linie lotnicze są też zobligowane do wypłacenia rekompensaty. A co z anulowaniem lotu? Pasażerowie mogą wówczas żądać zwrotu kosztów biletu, a czasem również pokrycia kosztów noclegu i wyżywienia. Takie same prawa przysługują pasażerom lotów opóźnionych o więcej niż 5 godzin. Jeśli obawiasz się nieprzyjemnych sytuacji związanych z podróżą - przed lotem Neapol -Milos pomyśl o wykupieniu ubezpieczenia.