X
Ładowanie...

Tanie loty Pau Santiago de Chile

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
23 kwi 30 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Pau Santiago de Chile

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Pau Santiago de Chile

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Pau Santiago de Chile

Przewodnik po lotach Pau Santiago de Chile

Zniszczenie walizki podczas lotu Pau - Santiago De Chile

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że walizka została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka ważnych wskazówek , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki linii lotniczych w kwestii dbania o torby pasażerów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane dokumenty mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia bagażu  tylko pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez obsługę lotniska oraz, że pasażer ma prawo do starania się o rekompensatę za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest winny szkody.Gdy bagaż nie jest rejestrowany pasażer musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy organizatora lotu.

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu do Pau - Santiago De Chile- porady dla podróżującego

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Pau - Santiago De Chile warto zapoznać się z regulaminem zgłaszania roszczeń do danego organizatora lotu, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku należy uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych elementów bagażu, ich cenę oraz wysokość rekompensaty. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zdarzenia ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie zniszczonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia torby przez linie lotnicze jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.