X
Ładowanie...

Tanie loty Rzeszów Oskarshamn

już od 70 zł
25 lip 01 sie Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Szwecja

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Szwecja
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
01 wrz (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
15 wrz (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Warszawa
02 wrz (pon)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
15 wrz (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
07 wrz (sob)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
08 wrz (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
07 wrz (sob)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
09 wrz (pon)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
07 wrz (sob)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Rzeszów Oskarshamn

Przewodnik po lotach Rzeszów Oskarshamn

Opóźnenie oraz odwołanie lotu Rzeszów - Oskarshamn - to warto wiedzieć! Krótki informator o prawach podróżnego

Każdego dnia na wszystkich lotniskach globu z różnych przyczyn loty bywają spóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Rzeszów - Oskarshamn a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od przewoźnika. Najważniejsze kwestie dotyczące praw pasażera reguluje Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w sytuacji odwołania lub opóźnienia samolotu. To, czy możesz się ubiegać o odszkodowanie od przewoźnika za opóźnienie lotu zależy od czasu trwania opóźnienia.   Rekompensata od organizatora lotu przysługuje turystom za spóźnienia większych niż 3 godziny w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest opóźniony więcej niż 5 gidzin, turyści mają prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet Rzeszów - Oskarshamn. Rekompensata może być w formie przekazu pieniężnego lub w formie bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W sytuacji gdy opóźnienie przekroczy wspomniane wyżej limity przwoźnik powinien zwrócić koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w momencie każdego opóźnienia organizator lotu musi zapewnić pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość zależna jest od czasu oczekiwania na podróż oraz powinien umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych na swój koszt. A co jeśli organizator lotu odwoła Twój lot Rzeszów - Oskarshamn? Gdy lot został odwołany podróżny może domagać się zwrotu w terminie do 7 dni pełnego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został w odpowiednim czasie, czyli do 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaproponował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniana rekompensata pieniężna nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn niezależnych od przewoźnika  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o odszkodowanie składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór protokołu rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki protokół chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi organizatora lotu, z którego usług korzystałeś. W przypadku gdy przewoźnik nie podjął się opieki nad pasażerami, to do takiego formularza reklamacyjnego dołącz wszystkie paragony, za zakup noclegu, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli linia lotnicza odmówi wypłaty odszkodowania można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej u linii lotniczej, można złożyć do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę masz prawo złożyć, jeśli od momentu złożenia formularza reklamacyjnego minęło 30 dni. Należy do niej dołączyć kopię reklamacji skierowanej do przewoźnika, kopię otrzymanej odpowiedzi, lub wskazanie, że po upływie 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona oraz kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.