X
Ładowanie...

Tanie loty Salzburg Wuhan

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
23 kwi 30 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Salzburg Wuhan

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Salzburg Wuhan

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Salzburg Wuhan

Przewodnik po lotach Salzburg Wuhan

Zniszczenie bagażu podczas lotu Salzburg - Wuhan

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazało się, że torba została zniszczona? Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii zadbania o walizki turystów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem reguluje art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane dokumenty mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za szkody walizki  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o odszkodowanie za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest winny uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi dowieść, że doszło do uszkodzenia z winy linii lotniczych.

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu do Salzburg - Wuhan- wskazówki dla pasażera

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Salzburg - Wuhan warto zapoznać się z warunkami zgłaszania roszczeń do danego przewoźnika, ponieważ regulują szczegółowo sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony podczas lotu, zgłoś to zdarzenie od razu po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku trzeba uzupełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie zniszczonego mienia w celu uwiarygodnienia straty. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia torby przez przewoźnika jest zakup odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.