X
Ładowanie...

Tanie loty Sewilla Turyn

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
04 kwi 11 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Sewilla Turyn

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Sewilla Turyn

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Sewilla Turyn

Przewodnik po lotach Sewilla Turyn

Zniszczenie walizki w trakcie lotu Sevilla - Turyn

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że walizka została zniszczona? Niżej przedstawiamy kilka ważnych informacji , co należy zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii dbania o bagaż podróżujących- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i rozporządzenie PE 889/2002. Wskazane wyżej dokumenty informują o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za uszkodzenia torby  tylko pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że turysta ma prawo do starania się o rekompensatę za swoją stratę.W sytuacji gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany podróżny musi udowodnić, że doszło do zniszczenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie torby w trakcie lotu do Sevilla - Turyn- wskazówki dla podróżującego

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Sevilla - Turyn warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego organizatora lotu, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku trzeba uzupełnić  formularz PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu zniszczonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Fomularz reklamacyjny możesz także przesłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale trzeba pamiętać, że ważna jest data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia bagażu przez przewoźnika jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.