Ładowanie...
LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER
Przed Tobą podróż Skopje -Helsinki i chcesz upewnić się, że nic nie zakłóci Twojego spokoju? Przed wyjazdem zweryfikuj, do czego zobowiązani są podróżni. Kiedy możemy żądać rekompensaty od linii lotniczych? Sprawdziliśmy to!
Będziesz podróżował po terenie Unii Europejskiej? Przed wylotem warto zweryfikować unijne regulacje, które wskazują najważniejsze obowiązki pasażerów linii lotniczych. Przepisy warto sprawdzić także przed wyjazdem do egzotycznych krajów. Niezależnie od tego, czy przed Tobą lot Skopje -Helsinki, czy inny kierunek, zwróć uwagę na to, że przewoźnik może wyprosić z pokładu pasażera będącego pod wpływem alkoholu. Podobnie wygląda sytuacja z turystami, którzy stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa innych podróżnych. Osoby wchodzące na pokład muszą także pamiętać o zasadach związanych z zawartością bagażu. Zabronione jest przewożenie narzędzi, które mogą narazić zdrowie i życie podróżnych - np. igły, nożyczki, substancje łatwopalne.
Czy przewoźnik ma prawo wyprosić pasażera z samolotu jeszcze w innych przypadkach? Okazuje się, że może się tak zdarzyć gdy zostanie sprzedana większa ilość biletów niż miejsc. Personel powinien jednak podchodzić do turystów z należytym szacunkiem i najpierw poszukać ochotników do opuszczenia pokładu. Jeśli zdarzy się taka sytuacja linie lotnicze mają również obowiązek zapłaty rekompensaty. A co z odwołaniem lotu? Podróżni mogą wówczas żądać zwrotu kosztów biletu, a czasem również pokrycia kosztów hotelu i wyżywienia. Takie same prawa przysługują pasażerom lotów opóźnionych o więcej niż 5 godzin. Jeśli obawiasz się nieprzyjemnych sytuacji związanych z podróżą - przed lotem Skopje -Helsinki pomyśl o wykupieniu ubezpieczenia.