X
Ładowanie...

Tanie loty Stromboli Iasi

już od 182 zł
17 gru 24 gru Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Rumunia

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Rumunia
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
15 sty (śro)
WizzAir
Lot bezpośredni
Bukareszt
24 sty (pią)
WizzAir
Lot bezpośredni
Warszawa
24 sty (pią)
WizzAir
Lot bezpośredni
Bukareszt
29 sty (śro)
WizzAir
Lot bezpośredni
Warszawa
12 lut (śro)
WizzAir
Lot bezpośredni
Bukareszt
14 lut (pią)
WizzAir
Lot bezpośredni
Budapeszt
12 gru (czw)
WizzAir
Lot bezpośredni
Targu Mures
19 gru (czw)
WizzAir
Lot bezpośredni
Warszawa
11 gru (śro)
WizzAir
Lot bezpośredni
Bukareszt
20 gru (pią)
WizzAir
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Stromboli Iasi

Przewodnik po lotach Stromboli Iasi

Opóźnenie oraz odwołanie samolotu na trasie Stromboli - Iasi - to warto wiedzieć! Krótki poradnik o prawach pasażera

Codziennie na wszystkich lotniskach świata z różnych przyczyn loty bywają opóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Stromboli - Iasi a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw pasażera określa Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w sytuacji odwołania lub opóźnienia samolotu. To, czy możesz się ubiegać o rekompensatę od linii lotniczych za opóźnienie samolotu zależy od długości opóźnienia.   Rekompensata od operatora lotu przysługuje turystom za opóźnienia powyżej 180 minut w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest spóźniony powyżej 5 godzin, podróżni mają prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet Stromboli - Iasi. Odszkodowanie może być w formie przekazu pieniężnego lub w postaci bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie spowoduje potrzebę noclegu przwoźnik powinien zwrócić koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w przypadku każdego opóźnienia przewoźnik musi zapewnić poszkodowanym pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość uzależniona jest od czasu oczekiwania na podróż oraz powinien umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych na swój koszt. A co jeśli linie lotnicze odwoła Twój lot Stromboli - Iasi? Gdy lot został odwołany pasażer może domagać się zwrotu w terminie do 7 dni całkowitego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został na czas, czyli na 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaoferował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniane odszkodowanie nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn niezależnych od przewoźnika  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o odszkodowanie za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o rekompensatę składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór formularza rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki protokół chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi przewoźnika, z którego usług korzystałeś. W sytuacji gdy przewoźnik nie podjął się opieki nad pasażerami, to do takiego protokołu reklamacyjnego załącz wszystkie paragony, za zakup artykułów higienicznych, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli linia lotnicza odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u przewoźnika, można wnieść do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę masz prawo złożyć, jeśli od momentu złożenia reklamacji minęło 30 dni. Należy do niej dołączyć kopię reklamacji złożonej u przewoźnika, kopię udzielonej przez niego odpowiedzi, lub informację, że pomimo upływu terminu 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona oraz kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.