X
Ładowanie...

Tanie loty Szczecin Alvesta

już od 70 zł
27 sie 03 wrz Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Szwecja

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Szwecja
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Gdańsk
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
15 wrz (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
16 wrz (pon)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
17 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
18 wrz (śro)
Ryanair
Lot bezpośredni
Gdańsk
10 wrz (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Sztokholm
19 wrz (czw)
Ryanair
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Szczecin Alvesta

Przewodnik po lotach Szczecin Alvesta

Opóźnenie oraz odwołanie samolotu na trasie Szczecin - Alvesta - to warto wiedzieć! Krótki informator o prawach podróżnego

Każdego dnia na wszystkich lotniskach świata z różnych przyczyn loty bywają opóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Szczecin - Alvesta a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od przewoźnika. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw pasażera określa Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w sytuacji odwołania lub opóźnienia lotu. To, czy możesz się ubiegać o rekompensatę od przewoźnika za opóźnienie lotu jest zależne od długości opóźnienia.   Odszkodowanie od operatora lotu przysługuje podróżnym za spóźnienia powyżej 180 minut w stosunku do pierwotnej godziny lądowania zagwarantowanej przez przewoźnika.  Jeśli lot jest spóźniony powyżej 5 godzin, turyści mają prawo domagać się zwrotu pieniędzy za bilet Szczecin - Alvesta. Odszkodowanie może być w formie przekazu pieniężnego lub w formie bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie spowoduje potrzebę noclegu linie lotnicze powinny zwrócić koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Dodatkowo w przypadku każdego opóźnienia organizator lotu musi zapewnić poszkodowanym pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość uzależniona jest od czasu oczekiwania na ponowny start podróży oraz powinien umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych na swój koszt. A co jeśli organizator lotu odwoła Twój lot Szczecin - Alvesta? Gdy lot został odwołany podróżny ma prawo domagać się zwrotu w terminie do 7 dni całkowitego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został na czas, czyli do 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaproponował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniana rekompensata pieniężna nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn niezależnych od przewoźnika  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o rekompensatę za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o odszkodowanie składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór protokołu rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie internetowej linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki formularz chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi przewoźnika, z którego usług korzystałeś. W przypadku gdy linie lotnicze nie podjęły się opieki nad pasażerami, to do takiego formularza reklamacyjnego załącz wszystkie paragony, za zakup posiłków, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli linia lotnicza odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u przewoźnika, można złożyć do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę masz prawo złożyć, jeśli od momentu złożenia formularza reklamacyjnego minęło 30 dni. Należy do niej załączyć kopię reklamacji skierowanej do linii lotniczej, kopię otrzymanej odpowiedzi, bądź informację, że pomimo upływu terminu 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona oraz kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.