X
Ładowanie...

Tanie loty Durham Rovaniemi

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
23 kwi 30 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Durham Rovaniemi

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Durham Rovaniemi

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Durham Rovaniemi

Przewodnik po lotach Durham Rovaniemi

Uszkodzenie walizki w trakcie lotu Teesside - Rovaniemi

Lecisz samolotem i na lotnisku okazało się, że walizka została zniszczona? Niżej przedstawiamy kilka ważnych wskazówek , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą trudną sytuację.

Prawa i obowiązki przewoźnika w kwestii zadbania o walizki pasażerów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z polityką bagażową reguluje konwencja montrealska i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane dokumenty mówią o tym, że przewoźnik ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia bagażu  tylko pod warunkiem, że uszkodzenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez załogę oraz, że turysta ma prawo do starania się o odszkodowanie za swoją stratę.W przypadku gdy bagaż jest rejestrowany przewoźnik ponosi odpowiedzialność nawet jeśli nie jest sprawcą szkody.Gdy walizka lub torba nie jest rejestrowana turysta musi udowodnić, że doszło do zniszczenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu do Teesside - Rovaniemi- wskazówki dla pasażera

Zanim polecisz w wymarzoną podróż do Teesside - Rovaniemi warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku trzeba wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych elementów bagażu, ich cenę oraz wysokość rekompensaty. Fomularz reklamacyjny możesz także wysłać do 7 dni od zaistniałej sytuacji ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie uszkodzonego mienia w celu uwiarygodnienia szkody. Skutecznym sposobem na zabezpieczenie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia bagażu przez przewoźnika jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed wyjazdem.