X
Ładowanie...

Tanie loty Terceira Wenecja

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Terceira Wenecja

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Terceira Wenecja

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Terceira Wenecja

Przewodnik po lotach Terceira Wenecja

Zniszczenie walizki w trakcie lotu Terceira - Wenecja

Podróżujesz samolotem i na lotnisku okazało się, że bagaż został zniszczony? Poniżej prezentujemy kilka ważnych informacji , co trzeba zrobić, aby wyjaśnić zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki linii lotniczych w kwestii zadbania o walizki pasażerów- to warto wiedzieć!

Najistotniejsze kwestie związane z bagażem reguluje art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wspomniane akty prawne mówią o tym, że przewoźnik bierze odpowiedzialność za uszkodzenia bagażu  tylko pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie załadunku przez załogę oraz, że pasażer ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów za swoją stratę.W przypadku gdy walizka lub torba jest rejestrowana organizator lotu jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą szkody.Gdy walizka lub torba nie jest rejestrowana pasażer musi dowieść, że doszło do zniszczenia z winy przewoźnika.

Zniszczenie walizki w podróży do Terceira - Wenecja- porady dla pasażera

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Terceira - Wenecja warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego przewoźnika, ponieważ określają dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został zniszczony w trakcie lotu, zgłoś to zdarzenie natychmiast po przybyciu na lotnisko docelowe w biurze linii lotniczych lub u agenta linii. Z pomocą obsługi, na lotnisku powinno się wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy orientacyjną datę zakupu zniszczonych elementów bagażu, ich cenę oraz wysokość odszkodowania. Zgłoszenie reklamacyjne możesz także wysłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też zrobić zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  ze zniszczenia bagażu przez linie lotnicze jest wykupienie konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed lotem.