Ładowanie...
LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER
Wyruszasz w podróż Udine -Volos i chcesz mieć pewność, że nic nie zakłóci Twojego spokoju? Najlepiej wcześniej sprawdź, do czego zobowiązani są turyści. Kiedy możemy otrzymać rekompensatę od linii lotniczych? Sprawdziliśmy to!
Przed Tobą wycieczka na terenie UE? Przed wylotem warto sprawdzić unijne regulacje, które wskazują najważniejsze obowiązki osób wchodzących na pokład samolotu. Przepisy warto sprawdzić także przed lotami do bardziej odległych destynacji. Przed Tobą lot Udine -Volos, a może masz inne plany? Najważniejsza zasada wskazuje na to obsługa może nie wpuścić na pokład pasażera będącego pod wpływem alkoholu. Podobnie wygląda sytuacja z osobami, które nie chcą przestrzegać poleceń personelu. W związku z rosnącym zagrożeniem terrorystycznym, bardzo surowe są także przepisy związane z zawartością walizek. Zakazane jest przewożenie narzędzi, które mogą stanowić bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia podróżnych - np. brzytwy, noże, materiały łatwopalne.
Czy przewoźnik ma prawo wyprosić pasażera z samolotu jeszcze w innych przypadkach? Według przepisów jest to możliwe gdy zostanie sprzedana większa ilość biletów niż miejsc. Obsługa powinna jednak najpierw poszukać ochotników do opuszczenia samolotu i podchodzić do turystów z należytym szacunkiem. W takiej sytuacji linie lotnicze mają również obowiązek wypłacenia rekompensaty. A co z anulowaniem lotu? Pasażerowie mogą wówczas żądać zwrotu kosztów biletu, a czasem również pokrycia kosztów hotelu i posiłków. Analogicznie wygląda sytuacja pasażerów lotów opóźnionych o więcej niż 5 godzin. Jeśli obawiasz się nieprzyjemnych sytuacji związanych z podróżą - przed lotem Udine -Volos wykup odpowiednią polisę turystyczną.