gs
X
Ładowanie...

Tanie loty Wrocław Belgrad

już od 407 zł
23 sie 30 sie Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Polska Belgrad

Bilety lotnicze Polska Belgrad

Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Warszawa
04 sty (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Belgrad
14 sty (pon)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
12 wrz (śro)
LOT
Lot bezpośredni
Belgrad
28 wrz (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
14 wrz (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Belgrad
28 wrz (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
16 wrz (nie)
LOT
Lot bezpośredni
Belgrad
28 wrz (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Warszawa
17 wrz (pon)
LOT
Lot bezpośredni
Belgrad
28 wrz (pią)
LOT
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Wrocław Belgrad

Przewodnik po lotach Wrocław Belgrad

Opóźnenie oraz odwołanie samolotu na trasie Wrocław - Belgrad - to warto wiedzieć! Krótki poradnik o prawach pasażera

Każdego dnia na wszystkich lotniskach świata z różnych przyczyn loty bywają spóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Wrocław - Belgrad a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw podróżnego określa Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu. To, czy możesz się ubiegać o rekompensatę od przewoźnika za opóźnienie lotu zależy od długości opóźnienia.   Odszkodowanie od operatora lotu przysługuje podróżnym za spóźnienia większych niż 3 godziny w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest spóźniony powyżej 5 godzin, podróżni mają prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet Wrocław - Belgrad. Rekompensata może być w formie ewkiwalentu pieniężnego lub w formie bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W przypadku gdy opóźnienie spowoduje potrzebę noclegu przwoźnik powinien pokryć koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w momencie każdego opóźnienia organizator lotu musi zapewnić poszkodowanym pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość zależna jest od czasu oczekiwania na ponowny start podróży oraz powinien umożliwić wykonanie 2 połączeń telefonicznych na swój koszt. A co jeśli organizator lotu odwoła Twój lot Wrocław - Belgrad? Gdy samolot został odwołany podróżny ma prawo domagać się zwrotu w terminie 7 dni całkowitego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został na czas, czyli na 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i przewoźnik nie zaproponował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniane odszkodowanie nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn obiektywnych  takich jak m.in.niekorzystne warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o odszkodowanie za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o odszkodowanie składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór formularza rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie internetowej linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki formularz chcesz uzupełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi organizatora lotu, z którego usług korzystałeś. W sytuacji gdy przewoźnik nie podjął się opieki nad pasażerami, to do takiego protokołu reklamacyjnego załącz wszystkie paragony, za zakup artykułów higienicznych, które były konieczne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli przewoźnik odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej u przewoźnika, można wnieść do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę można złożyć, jeśli od momentu złożenia formularza reklamacyjnego minęło więcej niż 30 dni. Należy do niej załączyć kopię reklamacji złożonej u linii lotniczej, kopię otrzymanej odpowiedzi, bądź informację, że pomimo upływu terminu miesiąca odpowiedź na reklamację nie została wysłana a także kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.