gs
X
Ładowanie...

Tanie loty Zielona Góra Ciudad Real

już od 43 zł
28 wrz 05 paź Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Dowolne miasto Hiszpania

Bilety lotnicze

Dowolne miasto Hiszpania
Ceny lotów są podane bez możliwych dodatkowych opłat za bagaż, opłat transakcyjnych lub opłat za płatność np. kartą kredytową w przypadku niektórych przewoźników.
Berlin
30 paź (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Palma De Mallorca
10 lis (sob)
Ryanair
Lot bezpośredni
Berlin
01 lis (czw)
Ryanair
Lot bezpośredni
Palma De Mallorca
13 lis (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Berlin
02 lis (pią)
Ryanair
Lot bezpośredni
Palma De Mallorca
13 lis (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Berlin
03 lis (sob)
Ryanair
Lot bezpośredni
Palma De Mallorca
13 lis (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Berlin
04 lis (nie)
Ryanair
Lot bezpośredni
Palma De Mallorca
13 lis (wto)
Ryanair
Lot bezpośredni
Nie szukaj promocji lotów. Niech one znajdą Ciebie.

Szukasz tanich lotów? Załóż Alarm Cenowy! Powiedz nam, dokąd i kiedy chcesz lecieć oraz w jakiej cenie maksymalnej. Dostaniesz powiadomienie, gdy taki lot się pojawi!

Najlepsze promocje Zielona Góra Ciudad Real

Przewodnik po lotach Zielona Góra Ciudad Real

Opóźnenie oraz odwołanie lotu Zielona Góra - Ciudad Real - to warto wiedzieć! Krótki poradnik o prawach pasażera

Codziennie na wszystkich lotniskach świata z różnych przyczyn wybrane rejsy bywają opóźnione lub odwołane. Zanim wybierzesz się w podróż Zielona Góra - Ciudad Real a Twój lot będzie opóźniony lub odwołany, dowiedz się, co zrobić w takiej sytuacji i czego możesz oczekiwać od linii lotniczych. Najistotniejsze kwestie dotyczące praw pasażera określa Konwencja Montrealska z 1996 roku oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261 z 2004 roku w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu. To, czy możesz się ubiegać o rekompensatę od linii lotniczych za opóźnienie lotu jest zależne od długości opóźnienia.   Odszkodowanie od operatora lotu przysługuje podróżnym za spóźnienia większych niż 3 godziny w stosunku do zaplanowanej godziny lądowania.  Jeśli lot jest opóźniony 5 godzin, pasażerowie mają prawo domagać się zwrotu pieniędzy za bilet Zielona Góra - Ciudad Real. Odszkodowanie może być w formie ewkiwalentu pieniężnego lub w postaci bonów podróżnych, jeśli poszkodowany wyrazi na to zgodę. W sytuacji gdy opóźnienie przekroczy wspomniane wyżej limity przwoźnik powinien pokryć koszt wynajęcia pokoju oraz zapewnić transport pomiędzy hotelem a lotniskiem. Ponadto w przypadku każdego opóźnienia organizator lotu musi zapewnić pasażerom bezpłatne napoje i posiłki, których ilość uzależniona jest od czasu oczekiwania na podróż oraz powinien umożliwić wykonanie 2 połączeń telefonicznych na swój koszt. A co jeśli linie lotnicze odwoła Twój lot Zielona Góra - Ciudad Real? Gdy samolot został odwołany pasażer może domagać się zwrotu w terminie 7 dni pełnego kosztu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli nie został w odpowiednim czasie, czyli do 14 dni przed datą planowanego lotu poinformowany o odwołaniu lotu lub został powiadomiony w okresie krótszym i organizator lotu nie zaproponował mu przelotu alternatywnego w czasie określonym przez właściwe przepisy, przysługuje mu odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro. Wspomniane odszkodowanie nie przysługuje jednak, jeżeli lot odwołano z przyczyn obiektywnych  takich jak m.in. złe warunki atmosferyczne, strajk na lotnisku lub niestabilna sytuacja polityczna w kraju docelowym.

Kroki formlane, jak ubiegać się o odszkodowanie za opóźnienie lu b odowołanie lotu

Wniosek o odszkodowanie składamy w pierwszej kolejności u przewoźnika. Wzór protokołu rekalmacyjnego znajdziesz zawsze na stronie internetowej linii lotniczych i z niego warto korzystać. Jeśli taki protokół chcesz wypełnić na lotnisku, to skorzystasz ze wzoru unijnego w biurze obsługi organizatora lotu, z którego usług korzystałeś. W przypadku gdy przewoźnik nie podjął się opieki nad pasażerami, to do takiego protokołu reklamacyjnego dołącz wszystkie paragony, za zakup artykułów higienicznych, które były niezbędne na czas oczekiwania na lot. Jeżeli przewoźnik odrzuci wniosek reklamacyjny można wystąpić ze skargą do Komisji Ochrony Praw Pasażerów, która działa przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Jest to ważne, gdyż dopiero po bezskutecznym podjęciu wszystkich kroków formalnych u przewoźnika, można wnieść do ULC skargę na naruszenie przez przewoźnika postanowień przepisów unijnych. Skargę masz prawo złożyć, jeśli od momentu złożenia formularza reklamacyjnego minęło więcej niż 30 dni. Należy do niej załączyć kopię reklamacji złożonej u przewoźnika, kopię udzielonej przez niego odpowiedzi, lub informację, że pomimo upływu terminu 30 dni odpowiedź na reklamację nie została udzielona oraz kopię potwierdzenia rezerwacji na dany lot.