X
Ładowanie...

Tanie loty Diosdado Macapagal Piza

już od

+ opłata serwisowa uzależniona od typu lotu 69 -129 zł
05 kwi 12 kwi Data wylotu

Sprawdź promocje na loty

Angeles Piza

 

LANGM_JS_PLUS_FLIGHT_TYPE_TF_DISCLAIMER

Bilety lotnicze Angeles Piza

Rezerwuj teraz! Ceny mogą ulec zmianie! Wysokość doliczanej opłaty serwisowej w przedziale 69-129 zł jest uzależniona od typu lotu.
Zobacz więcej lotów

Najlepsze promocje Diosdado Macapagal Piza

Przewodnik po lotach Diosdado Macapagal Piza

Zniszczenie walizki w trakcie lotu Angeles City (Diosdado Macapagal International (Clark Int)) - Piza

Lecisz samolotem i na lotnisku okazuje się, że torba została zniszczona? Niżej przedstawiamy kilka istotnych rad , co trzeba zrobić, aby rozwiązać zaistniałą niekomfortową sytuację.

Prawa i obowiązki organizatora lotu w kwestii dbania o torby turystów- to warto wiedzieć!

Najważniejsze kwestie związane z polityką bagażową określa art.17 pkt 2 Konwencji Montrealskiej z 1999 r. i Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 889/2002. Wskazane wyżej akty prawne mówią o tym, że organizator lotu bierze odpowiedzialność za szkody walizki  wyłącznie pod warunkiem, że zniszczenie nastąpiło na pokładzie samolotu lub w czasie dowozu przez załogę oraz, że podróżny ma prawo do starania się o rekompensatę za swoją stratę.W sytuacji gdy bagaż jest rejestrowany organizator lotu jest odpowiedzialny nawet jeśli nie jest sprawcą uszkodzenia.Gdy bagaż nie jest rejestrowany turysta musi dowieść, że doszło do szkody z winy organizatora lotu.

Zniszczenie bagażu w trakcie lotu do Angeles City (Diosdado Macapagal International (Clark Int)) - Piza- porady dla turysty

Zanim udasz się w wymarzoną podróż do Angeles City (Diosdado Macapagal International (Clark Int)) - Piza warto zapoznać się z warunkami zgłaszania reklamacji do danego organizatora lotu, ponieważ regulują dokładnie sposób postępowania. Gdy zauważysz, że Twój bagaż został uszkodzony w trakcie transportu, zgłoś to zdarzenie bezzwłocznie po przylocie na lotnisko docelowe w biurze przewoźnika lub u agenta linii. Z pomocą pracownika, na lotnisku powinno się wypełnić  protokół PIR (Property Irregularity Report), czyli protokół niezgodności bagażowej, w którym określamy przybliżoną datę zakupu uszkodzonych części bagażu, ich cenę oraz wysokość rekompensaty. Fomularz reklamacyjny możesz także przesłać do 7 dni od zdarzenia ale należy pamiętać, że liczy się data stempla pocztowego. Warto też dołączyć zdjęcie uszkodzonego bagażu w celu uwiarygodnienia straty. Najlepszym sposobem na uchronienie się przed stratami wynikającymi  z uszkodzenia torby przez przewoźnika jest zakup konkretnej polisy ubezpieczeniowej przed podróżą.