X
Ładowanie...

Kupimy Ci nowy bilet, jeśli Twój lot będzie odwołany!

Kontynuuj podróż - bez wydawania pieniędzy, bez zmartwień

Znajdziemy dla Ciebie najszybsze, bezpłatne, alternatywne loty, dowolną linią lotniczą i dotrzesz do celu podróży:

Zapłacimy Ci za nowe bilety

Twój lot został odwolany lub zmienony? Unikasz wydatków i zakłóceń w planie podróży

Priorytetowe wsparcie

Czuwamy nad Twóją podróżą, bądź w kontakcie z konsultantami FRU

Kontynuuj podróż

Zaproponujemy Ci najszybszą, alternatywną opcję dotarcia do celu

Jak to działa?

Dodaj usługę FRU Trip Protect kupując bilet lotniczy
Jeśli Twój lot zostanie odwołany lub zmieniony, zagwarantujemy Ci bezpłatne alternatywy, abyś mógł kontynuować podróż
Wybierasz spośród propozycji i docierasz do celu na czas

Dodaj FRU Trip Protect do rezerwacji

1Wejdź na www.FRU.pl i wybierz lot do wymarzonego miejsca
2Dodaj FRU Trip Protect na stronie z danymi pasażera i pozostałymi usługami, przed opłaceniem zamówienia
3Wybierz usługi dodatkowe przydatne w podróży i dokonaj płatności

Wyszukaj podróż teraz

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy FRU Trip Protect ma zastosowanie?

Usługa FRU Trip Protect ma zastosowanie w przypadku odwołania lotu, zmian o więcej niż 5 godzin lub opóźnień, które mają wpływ na plan podróży. Gdy taka sytuacja będzie miała miejsce i linia lotnicza powiadomi nas o zmianach, skontaktujemy się z Tobą, aby Cię poinformować i zaoferować BEZPŁATNE alternatywy loty tą samą linią lotniczą, inną kombinacją linii lotniczych/lotów operowanych przez różne linie lotnicze, lub inny środek transportu, aby dotrzeć do miejsca docelowego w możliwie najkrótszym czasie.

 

Jak działa usługa FRU Trip Protect?

Celem usługi jest zaoferowanie jednej z dwóch następujących alternatyw:

  • pomoc w możliwie jak najszybszym dotarciu do celu, lub
  • zwrot wartości biletu lotniczego, za lot(y), które zostały odwołane, lub zmienione o więcej niż 5 godzin, gdy linia lotnicza umożliwia zwrot i refundację środków.

 

Kiedy można wykupić usługę Trip Protect? 

FRU Trip Protect można wykupić wyłącznie w momencie zakupu biletów lotniczych. Usługi nie można dokupić do wykupionej wcześniej podróży.

 

Kiedy nie można skorzystać z usługi FRU Trip Protect? 

Usługa FRU Trip Protect nie ma zastosowania gdy:

  • loty są zmienione o mniej niż 5 godzin,
  • pasażer dobrowolnie odwołał podróż lub wprowadził modyfikację w podróży bez wiedzy FRU, kontaktując się bezpośrednio z przewoźnikiem,
  • pasażer nie posiadał niezbędnych dokumentów, takich jak paszport, wiza, test COVID, szczepienia lub inne dokumenty wymagane w miejscu docelowym,
  • pasażerowi odmówiono wejścia na pokład z jakiegokolwiek powodu,
  • pasażer nie pojawił się na lotnisku na czas. 

 

Czy FRU Trip Protect dotyczy wszystkich pasażerów w rezerwacji?

Tak. Trip Protect obejmuje wszystkich pasażerów w rezerwacji. Nie można wykupić usługi dla wybranych podróżnych oraz nie mogą z niej skorzystać tylko wybrani pasażerowie.

 

Jeśli mój lot nie zostanie odwołany/zmieniony/opóźniony, czy otrzymam zwrot pieniędzy za usługę FRU Trip Protect?

Nie. Usługa FRU Trip Protect jest bezzwrotna. 

 

Ile kosztuje FRU Trip Protect? 

FRU Trip Protect jest usługą dodatkowo płatną. Cena jest dynamiczna, obliczana i wyświetlana dla każdego lotu oraz jest doliczana do końcowej ceny zamówienia.

 

Czy z Trip Protect można skorzystać więcej niż raz?

Nie. Z usługi FRU Trip Protect można skorzystać tylko raz podczas jednej podróży. 

 

Zobacz Regulamin usługi FRU Trip Protect