Przy wyborze płatności kartą kredytową zostanie Państwu przesłany na adres mailowy link do bezpiecznej płatności kartą kredytową – saferpay, przez który będą mogli Państwo dokonać płatności za przelot. Drugim wariantem tego rodzaju płatności jest kontakt i płatność poprzez infolinie. Nasi agenci skontaktują się z Państwem w celu autoryzacji karty, a bilet zostanie wystawiony i wysłany na Państwa adres e-mail w godzinach pracy naszego Centrum Rezerwacji. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku od 9 do 17
Uwaga! W przypadku, kiedy dokonają Państwo zamówienia na wysoką kwotę, bądź jeśli właścicielem karty nie jest jeden z pasażerów, konsultanci z naszego Centrum Rezerwacji skontaktują się z Państwem, w celu dokonania dodatkowej weryfikacji płatności.
Przy płatności przelewem, prosimy o szybkie dokonanie przelewu (w czasie rekomendowanym na potwierdzeniu zamówienia). Państwa bilet zostanie wystawiony po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Brak szybkiego dokonania opłaty zwiększa możliwość zmiany ceny i dostępności wybranych przez Państwa biletów. Przelewu można dokonać na konto: Alior Bank.
Jeśli termin wylotu jest zbyt bliski, aby skorzystać z płatności przelewem, polecamy płatność gotówką lub za pomocą systemu Przelewy24.
Kiedy muszę dokonać odprawy Wizzair?
Jaki jest limit bagażu Wizzair?
Czego nie można wnieść na pokład Wizzair?
Czy mogę dokupić bagaż później i ile to kosztuje?
Co można przewieźć w bagażu podręcznym Wizzair?
Jakie dane będą potrzebne przy rezerwacji?
Co to jest kod CVV? Jakie dane z karty są potrzebne do zapłaty za bilet Wizzair?
Czy mogę dokonać wstępnej rezerwacji biletu Wizzair i wykupić ją po kilku dniach?